• یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 91023118754
  • خبرنگار : 71434

بر اساس برنامه از پيش طراحي شده؛

شهرك‌نشينان تندرو به محوطه‌هاي مسجد‌الاقصي حمله كردند

شهرك‌نشينان تندرو به محوطه‌هاي مسجد‌الاقصي حمله كردند

جمعي از شهرك‌نشينان تندرو امروز (يكشنبه) در سالروز اشغال بخش شرقي بيت المقدس از سوي رژيم صهيونيستي به مسجدالاقصي حمله كردند.

جمعي از شهرك‌نشينان تندرو امروز (يكشنبه) در سالروز اشغال بخش شرقي بيت المقدس از سوي رژيم صهيونيستي به مسجدالاقصي حمله كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از سايت اينترنتي النشره، جمع زيادي از شهرك‌نشينان ساعاتي قبل و با حضور گسترده نيروهاي امنيتي و پليس رژيم صهيونيستي به محوطه مقدس مسجد الاقصي حمله كردند.

اين در حالي است كه بنا به گفته خبرنگار النشره نيروهاي ويژه رژيم صهيونيستي در همه قسمت‌هاي شهر بيت‌المقدس، ورودي‌ها و درهاي مسجد الاقصي و نيز بازارها و خيابان‌هاي اطراف اين شهر به منظور ممانعت از هر گونه درگيري مستقر شده‌اند.

در همين راستا صائب عريقات، مذاكره‌كننده ارشد تشكيلات خودگردان فلسطين در گفت‌وگو با راديو صداي فلسطين تظاهرات امروز شهرك‌نشينان يهودي در بيت‌المقدس را محكوم كرد.

وي افزود: اسرائيل هرگز نتوانسته و نمي‌تواند كه شهر بيت‌المقدس را پايتخت خود قرار دهد و اين شهر همواره يك شهر فلسطيني باقي خواهد ماند.

عريقات همچنين تاكيد كرد: كسي كه براي آينده و سرنوشت بيت‌المقدس تصميم مي‌گيرد ملت عرب ساكن فلسطين اعم از مسيحيان و مسلمانان هستند نه اسرائيلي‌ها.

مذاكره كننده ارشد تشكيلات خودگردان فلسطين در ادامه اقدامات رژيم صهيونيستي عليه ساكنان بيت‌المقدس را محكوم و آن را جنايات جنگي توصيف كرد و گفت: بنا بر كنوانسيون چهارم ژنو در سال 1948 اقدامات اسرائيلي‌ها اعم از خراب كردن خانه‌هاي فلسطينيان، مهاجرت اجباري ساكنان فلسطين، اقداماتي براي پاكسازي نژاد عربي و همچنين احداث ديوار حائل همگي در حقيقت جنايات جنگي به شمار مي‌رود.

اين در حالي است كه امروز شماري از شهرك‌نشينان يهودي بنا به فراخوان سران و رهبرانشان با برگزاري تظاهرات روز موسوم به "روز قدس" كه بنا به تاريخ عبري روز اشغال نيمه شرقي بيت‌المقدس توسط رژيم صهيونيستي است، جشن گرفتند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha