• جمعه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91022212695
  • خبرنگار : 71038

/يكصدمين سفر استاني/

رييس جمهور در جمع مردم رشتخوار :هيچ كس نمي‌تواندجلوي اراده ملت ايران بايستد

 رييس جمهور در جمع مردم رشتخوار :هيچ كس نمي‌تواندجلوي اراده ملت ايران بايستد

رييس جمهور تصريح كرد: اگر همه سلاطين عالم جمع شوند، نمي‌توانند جلوي اراده ملت ايران بايستند.

رييس جمهور تصريح كرد: اگر همه سلاطين عالم جمع شوند، نمي‌توانند جلوي اراده ملت ايران بايستند.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود احمدي‌نژاد كه در جمع مردم رشتخوار سخن مي‌گفت، با اشاره به وضعيت كنوني جامعه بشري و وجود جنگ‌ها، تبعيض‌ها و تحقيرها گفت: همه اين مشكلات كه اكنون در جهان مشاهده مي‌كنيد، به خاطر اين است كه حاكمان مستقر بر مراكز قدرت جهاني به جاي پرستش خداي يگانه شيطان و هواي نفس خود را مي‌پرسند و در واقع شيطان را جاي خدا قرار داده‌اند.

وي گفت: اگر صاحبان قدرت و ثروت جهان خدا را پرستش كنند، ديگر انبارهايشان را از بمب اتم، ‌بمب هاي شيميايي و سلاح پر نمي‌كنند و ديگر به دنبال اشغال سرزمين‌هاي ديگران نيستند.

رييس جمهور با طرح اين پرسش كه ببينيد چرا صهيونيست ها اين گونه هستند؟ گفت: وجود آن‌ها سرشار از عفونت است و همه انديشه و كلام آن‌ها سرشار از زشتي و بداخلاقي و تجاوز است. آن‌ها به اين علت به اينجا رسيده‌اند كه به جاي پرستش خداي يگانه هواي نفس و شيطان را مورد پرستش قرار مي‌دهند.

احمدي نژاد با بيان اين‌كه رسيدن به اصل آزادي ، تعالي ، عزت، زندگي شرافتمند، امنيت و آرامش ، همه و همه در سايه عبوديت خداوند متعال حاصل مي‌شود ، گفت: هر چه عبادت خالص‌تر باشد و انسان متعالي‌تر ، زندگي زيباتر خواهد بود.

وي در سخنان خود با تبريك فرا رسيدن ولادت حضرت زهرا (س) و امام خميني‌ (ره) و بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي به زندگي كوتاه حضرت زهرا (س) اشاره كرد و گفت: ايشان در عمر كوتاه خود در نقطه اوج كمال انساني قرار داشتند و در زندگي ايشان زيباترين جلوه‌هاي يك انسان كامل به نمايش در آمده است.

رييس جمهور در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با بيان اين كه خدا را شكر مي‌‌كنيم كه ملت ايران ، ملتي با تقوا است، ادامه داد: از همين جا مي‌‌خواهم از زبان شما مردم عزيز به قدرت‌هاي بي‌فرهنگ عالم نصيحت كنم كه به عبوديت خداوند برگرديد و اين به نفع شما است. به راه ملت‌ها برگرديد و بدانيد اگر روزي ضرورت ايجاب كند، همين مردم و جوانان رشتخوار كافي هستند كه شما را به خاك مذلت بنشانند.

رييس دولت دهم و نهم با اشاره به طراحي‌هاي دشمنان در مقابل ملت ايران، گفت: اين فشارها و طراحي‌ها براي اين است كه جلوي پيشرفت و ساختن ملت ايران را بگيرند. آن‌ها دوست ندارند ايران پيشرفت كند و آن‌ها مي دانند كه اگر ملت ايران كاري را بخواهند انجام دهد و اراده‌ كند، اگر همه سلاطين عالم نيز جمع شوند، نمي‌توانند جلوي اراده ملت ايران بايستند. آن‌ها مي دانند كه اگر ملت ايران به جايگاه شايسته خود برسند، ديگر حناي آن‌ها نزد ملت‌ها رنگي نخواهد داشت و اگر تمام شياطين نيز جمع شوند كه مانع در راه پيشرفت ايران ايجاد كنند، نمي‌توانند به هدف خود برسند.

احمدي نژاد به اهميت كار و تلاش براي ساختن ايران و به وظايف دولت و مردم در اين زمينه اشاره كرد و بر عزم همگان جهت حركت در راه ساختن ايران تاكيد كرد.

رييس جمهور سخنان خود را با تشكر و دعا به پايان رساند.

محمود احمدي نژاد صبح روز جمعه در ادامه روز دوم دور چهارم سفر استاني خود به استان خراسان رضوي و همچنين در راستاي صدمين سفر استاني هيات دولت وارد شهرستان رشتخوار يكي از شهرستان‌هاي استان خراسان رضوي شد و مورد استقبال مردم و مقامات اين شهرستان قرار گرفت. انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha