• جمعه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91022212626
  • خبرنگار : 71038

/يكصدمين سفر استاني/

رئيس جمهور در جمع مردم باخرز:حركت در مسير ولايت، حركت در صراط مستقيم است

رئيس جمهور در جمع مردم باخرز:حركت در مسير ولايت، حركت در صراط مستقيم است

رئيس جمهور كشورمان در دومين روز از چهارمين سفر استاني خود به استان خراسان رضوي صبح جمعه در جمع مردم شهرستان باخرز يكي از شهرستان‌هاي استان بزرگ و پهناور خراسان رضوي حضور يافت و طي سخناني بر حركت در مسير ولايت تاكيد كرد.

رئيس جمهور كشورمان در دومين روز از چهارمين سفر استاني خود به استان خراسان رضوي صبح جمعه در جمع مردم شهرستان باخرز يكي از شهرستان‌هاي استان بزرگ و پهناور خراسان رضوي حضور يافت و طي سخناني بر حركت در مسير ولايت تاكيد كرد.

به گزارش خبرگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود احمدي‌نژاد كه براي اولين بار به شهرستان باخرز سفر كرده بود، به اهميت توجه به احكام الهي اشاره كرد و گفت: هر كس در مسير ولايت الهي حركت كند، در واقع در صراط مستقيم قرار گرفته است و به سعادت واقعي دست پيدا مي‌كند.

وي با اشاره به اهميت نيكي به پدر و مادر و ديگران و رعايت حقوق انسان‌ها، رسيدگي به بينوايان و محرومين افزود: خدواند انسان را خلق كرده كه در بالاترين مراتب قرار بگيرد و در اين راستا حركت كند و نخواسته است كه انسان‌ها در فقر، تبعيض و سختي زندگي كنند.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه مشكلات كنوني جامعه بشري ناشي از حاكميت غيرمتقين بر مراكز جهاني است، اين افراد را كساني دانست كه تقواي الهي و حقيقت انساني خود را فراموش كرده‌اند و راه را براي تسلط شيطان بر عمل و انديشه خود باز كرده‌اند.

احمدي‌نژاد با اشاره به وضعيت كنوني جامعه بشري و اشغالگري‌ها، تجاوزها و تبعيض‌هايي كه وجود دارد، گفت: اين‌ها ناشي از اين است كه عده‌اي كه خدا و خود را فراموش كرده‌اند و فاقد تقواي الهي هستند، بر مراكز جهاني حاكم شده‌اند و آن‌ها به واعظ الهي توجه نمي‌كنند و موعظه نمي‌پذيرند.

رئيس دولت نهم و دهم با بيان اين‌كه ما خدا را سپاسگزاريم كه ملت عزيز ايران و مردم عزيز شهرستان باخرز اهل تقوا هستند، گفت: از همين جا و از زبان شما خطاب به اين قدرت‌هاي فاسد حاكم بر جهان مي‌گوييم كه ما شما را نصيحت مي‌كنيد، تقواي الهي پيشه كنيد و اگر به واعظ الهي توجه نكنيد، دست تقدير الهي سنت‌هاي الهي و دست قدرت ملت‌ها به‌زودي شما را از مراكز قدرت به زير خواهد كشاند.

احمدي‌نژاد بخش ديگر از صحبت‌هاي خود را به اهميت ساختن ايران اسلامي اختصاص داد و گفت: امروز همه بايد دست به دست هم بدهيم و با همدلي ايران عزيز را بسازيم.

احمدي‌نژاد با اشاره به ويژگي‌ها و خصوصيات شهرستان باخرز و مردم آن و با بيان اينكه براي بار اول است كه به اين شهرستان مي‌آيد، گفت: در مورد ساختن و پيشرفت و آباداني كارهايي را ما بايد انجام دهيم و كارهايي را شما مردم عزيز.

احمدي‌نژاد با اشاره به عزم دولت براي اختصاص دادن ساختمان و امكانات براي دانشگاه اين شهرستان به مشكل آب كشاورزان اين منطقه اشاره كرد و گفت: مشكل آب كشاورزان اين منطقه را ان‌شاالله حل مي‌كنيم حتي اگر لازم باشد از درياي مازندان آب به اين منطقه بكشيم.

وي همچنين وعده ساختن دو ورزشگاه يكي براي دختران و يكي ديگر براي پسران اين منطقه را داد و گفت: ان‌شاالله تسهيلات خوبي نيز براي جوانان اين شهرستان جهت كار و تلاش اختصاص داده خواهد شد.

احمدي‌نژاد در ادامه با تاكيد بر اين‌كه امروز تلاش براي آباداني، توليد و ايجاد اشتغال يك وظيفه و ماموريت است و بايد همه در اين راستا تلاش كنيم، گفت: ما بايد پشتيباني كنيم و امكانات بدهيم و شما عزيزان نيز آستين همت را بالا بزنيم و تلاش كنيد شهرستانتان را آباد و به عنوان يك شهرستان نمونه معرفي كنيم.

رئيس جمهور سخنان پاياني خود را با تشكر از مردم و خواندن چندين دعا از جمله دعا براي فرج آقا امام زمان به پايان رساند.

پيش از صحبت‌هاي رئيس جمهور تعدادي از مقامات محلي اين شهرستان به ايراد سخنراني پرداختند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha