• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 91012005290
  • منبع : مطبوعات

نجم‌الدين خبر داد:

"رانا" بهار امسال مي‌آيد

"رانا" بهار امسال مي‌آيد

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو از توليد انبوه و عرضه خودرو ايراني رانا در سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني خبر داد.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو از توليد انبوه و عرضه خودرو ايراني رانا در سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، جواد نجم الدين با بيان اين که مقام معظم رهبري سال جديد را سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني نامگذاري کرده اند، گفت: اجراي درست و کامل شعار سال، موجب توسعه استقلال صنعتي کشور و رونق اقتصادي مي شود.

نجم الدين اظهار كرد: گروه صنعتي ايران خودرو اين افتخار را دارد که در سه ماهه اول اين سال (1391)، دومين خودرو با نشان ايراني را دراختيار مشتريان قرار دهد.

وي قيمت خودرو رانا را کمتر از 15 ميليون تومان عنوان و خاطر نشان كرد: اين خودرو از امکانات رفاهي و ايمني بالايي برخوردار است.

مدير عامل ايران خودرو از ديگر مزاياي خودرو رانا را توسعه يک پلتفرم جديد براي ايران خودرو درتوسعه صادرات، دستيابي به استاندارد ايمني سه ستاره و استاندارد آلايندگي يورو 4 و 5 و مجهز به کيسه هوا سرنشين و راننده و ترمز ضد قفل عنوان و اظهار كرد: اين خودرو در جهت عرضه در بازارهاي داخلي و بين المللی درکلاس ابعادي C وبه صورت چهار در سدان صندوقدار توليد مي شود.

وي تاکيد کرد: اين خودرو با دو نوع موتور کم مصرف TU5 و EF7 به بازار عرضه مي شود و موتور ديزل ملي درسال 1392 روي رانا نصب خواهد شد.

او خاطر نشان كرد: برنامه توليد رانا در سال جاري 50 هزار دستگاه است که این ميزان تا سقف 200 هزار دستگاه درسال قابل افزايش است.

نجم الدين، مهمترين بارار صادراتي رانا را بازار هاي هدف منطقه خاورميانه، روسيه، ترکيه، آفريقا و آمريکاي جنوبي عنوان کرد و گفت: درسال گذشته 52 دستگاه رانا به صورت آزمابشي توليد شده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha