• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9012-01660
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

انهدام باند آدم‌ربايي مسلحانه در چابهار

انهدام باند آدم‌ربايي مسلحانه در چابهار

جانشين فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از دستگيري سه سارق مسلح كه اقدام به سرقت جواهرات چهار زن كرده بودند، خبرداد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ احمد طاهري دراين‌باره گفت: اواخر شب 30 بهمن‌ماه سال جاري چهار فرد مسلح به صورت مخفيانه وارد يک منزل در منطقه گلشهر شهرستان چابهار شدند و با تهديد و ايجاد رعب و وحشت طلاجات و زيور آلات چهار زني که در منزل حضور داشتند را به سرقت برده و با يک دستگاه پرايد متواري شدند.

وي افزود: بدنبال اين سرقت مسلحانه، مالباختگان با پليس 110 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که اکيپ گشت کلانتري 11 شهرستان چابهار در محل حاضر شده و تحقيقات و بررسي‌هاي اوليه خود را در خصوص نحوه و چگونگي اين سرقت آغاز کرد.

طاهري اضافه كرد: ماموران انتظامي شهرستان چابهار به منظور شناسايي و دستگيري سارقان مسلح و جلوگيري از ايجاد رعب و وحشت در منطقه دستور اجراي طرح مهار در کليه مسيرهاي ورودي و خروجي اين شهرستان را صادر کردند

جانشين فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: با اجراي به موقع طرح مهار سارقان مسلح لحظاتي پس از فرار با يک دستگاه خودرو پرايد در حالي که با سرعت بالا از منطقه گلشهر به سمت خيابان حافظ اين شهرستان متواري بودند، شناسايي و تحت تعقيب قرار گرفتند.

وي افزود : سارقان مسلح براي فرار از چنگال قانون دست به سلاح بردند و به سمت ماموران انتظامي تيراندازي کردند که با عکس‌العمل سريع نيروهاي عمل‌کننده و اعزام نيروهاي کمکي از يگان امداد شهرستان چابهار نرسيده به ميدان شيلات اين شهرستان بر اثر مسدودشدن کليه مسيرهاي فرار آنان در محاصره پليس گرفتار شدند.

وي خاطر نشان کرد : در اين عمليات اشرار مسلح دستگير و از آنان سه قبضه سلاح جنگي به همراه يک دستگاه خودرو و يک پلاستيک حاوي طلاجات مسروقه کشف و ضبط شد.

طاهري با بيان اينكه در تحقيقات و بررسي‌هاي پليس مشخص شد متهمان تحت تعقيب مراجع قضايي نيز قرار دارند گفت: اين افراد از سرشاخه‌هاي اصلي و سرکرده يک باند آدم‌ربايي و شرارت در سطح استان هستند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha