• چهارشنبه / ۷ دی ۱۳۹۰ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 9010-04040

/سفر استاني به ايلام/ رئيس جمهور : موانع اجراي مصوبات سه سفر گذشته دولت به ايلام بررسي مي‌شود

/سفر استاني به ايلام/ 
رئيس جمهور :
موانع اجراي مصوبات سه سفر گذشته دولت به ايلام بررسي مي‌شود

رئيس جمهور در بدو ورود به فرودگاه ايلام گفت: تاريخ از مردم ايلام جزعزت ، سرافرازي و عشق به ايران و اسلام چيزي ثبت نكرده است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود احمدي‌نژاد كه صبح چهارشنبه در راستاي دور چهارم سفرهاي استاني وارد فرودگاه شهداي ايلام شد، در تشريح برنامه و اهداف اين سفر، خاطرنشان كرد: استان ايلام ديار مردان و زنان شجاع و مومن، صميمي و انقلابي و آرماني است كه دل‌هاي آنها با عشق پيامبر (ص) و آل پيامبر (ص) ممزوج است.

وي تاكيد كرد: زندگي مردمان استان ايلام بر مدار حق و ديانت از استقلال و عزت ملت ايران بنا شده و ايلام خواستگاه مجاهدان، علما و شهداي بزرگ است.

وي با بيان اين كه ايلام دياري است كه درطول تاريخ در خط مقدم دفاع از ايران و مكتب اهل بيت‌ (ع) بوده است، گفت: وجود مردم ايلام براي ايران مفيد و نافع بوده و تاريخ چيزي جز قدرت و سرافرازي و عشق به ايران و اسلام از آنها ثبت نكرده است.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: مجاهدت‌هاي مردان و زنان ايلام در دوران دفاع مقدس برگه‌هاي زرين ملت ايران است.

وي با اشاره به اين كه در اين سفر چند برنامه‌ در دستور كار هيات دولت است، گفت: وزرا و معاونين به تك تك شهرستان‌ها سفر مي‌كنند و با مردم ملاقات دارند و در جلسه‌ي شوراي اداري روند كارها را بررسي و از پروژه‌ها بازديد مي‌كنند و گزارش آن را براي جلسه‌ي دولت ارائه مي‌دهند.

رئيس جمهور همچنين از تشكيل جلسه‌ي شوراي عالي اشتغال در استان ايلام خبر داد و گفت: براي بررسي روند اشتغال در استان شوراي عالي اشتغال تشكيل جلسه مي‌دهد و موضوع اشتغال و روند آن را در استان ايلام مورد بررسي قرار مي‌دهد.

وي افزود: ديدار با مردم و سخنراني در جمع مردم ايلام و شهرستان‌هاي اين استان از ديگر برنامه‌هاي اين سفر است.

همچنين در جلسه‌ي دولت مصوبات سه سفر گذشته تك تك مورد بررسي قرار مي‌گيرد و موانع پروژه‌ها و مصوباتي كه تاكنون اجرايي نشده، مورد بررسي قرار گرفته و برطرف مي‌شود.

احمدي‌نژاد افزود: همچنين يك دسته از مصوبات با كندي پيش رفته و يا موانعي داشته كه براي رفع آنها و افزايش سرعت اجرايي شدن‌شان تصميماتي اتخاذ مي‌شود.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه همچنين فرصتي براي بررسي وضع عمومي و نيازهاي جديد استان در نظر گرفته شده تا تصميمات لازم اتخاذ شود، افزود: جلسه‌اي نيز با منتخبان ، ايثارگران و علما تشكيل مي‌شود كه از همسران شهدا، جانبازان، دانشمندان و نوآوران تجليل خواهد شد.

به گزارش ايسنا، رئيس جمهور دقايقي پيش فرودگاه شهداي ايلام را به سمت ورزشگاه تختي اين شهر ترك كرد تا در جمع مردم استان ايلام سخنراني كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha