• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9010-00751.189218
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

سه لانه شيطاني در مشهد متلاشي شد

فرمانده انتظامي مشهد، گفت: درمرحله ديگري از اجراي طرح پيگيري گزارش‌هاي ويژه شهروندان،‌ سه لانه شيطاني كه مركز تهيه و توزيع مواد مخدر و فساد اخلاقي در مشهد بودند، متلاشي شد.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خراسان، سرهنگ احد كريمي از اجراي مرحله ديگري از طرح پيگيري گزارش‌هاي ويژه شهروندان در شهر مشهد خبر داد و در تشريح اين عمليات منظم و هماهنگ گفت: تيم‌هاي اطلاعاتي كلانتري گلشهر مشهد ساختمان مسكوني را كه به مركز تهيه و توزيع مواد مخدر در بين جوانان و نوجوانان تبديل شده بود، پس از انجام تحقيقات لازم و هماهنگي با مقام قضايي به طور ضربتي مورد بازرسي قرار دادند.

وي ادامه داد: در اين عمليات 151 بسته مواد مخدر به ميزان 230 گرم ترياك از داخل طاقچه اتاق پذيرايي كشف و متهم دستگير شد.

كريمي افزود: ماموران كلانتري نجفي مشهد نيز در اجراي اين طرح، خانه مسكوني را كه مركز فروش مواد مخدر و پاتوق معتادان خطرناك بود و زنان معتاد زيادي به آن رفت و آمد داشتند، در خيابان كوثر جنوبي مشهد به طور ضربتي مورد بازرسي قرار دادند.

وي خاطرنشان کرد: در اين عمليات چهارمتهم دستگير و 9 دستگاه پايپ، هشت گرم شيشه، 12 گرم كراك و مقدار زيادي پلاستيك مخصوص بسته‌بندي مواد و ترازوي ديجيتال كشف و يك دستگاه خودروي سواري كشف شد.

فرمانده انتظامي مشهد ادامه داد: ماموران كلانتري جهاد نيز در اجراي اين عمليات خانه‌اي را به طور ضربتي پاكسازي كردند كه مركز خرده فروشي مواد مخدر و پاتوق مجرمان پر خطر و معتادان تابلو بود و گردانندگان اين لانه، زناني را كه براي تهيه مواد به آن مراجعه داشتند، طعمه هوس‌هاي پليد افراد معتاد مي‌كردند.

وي اظهاركرد: در اين عمليات دو مرد جوان و يك زن 28 ساله را كه حدود دو هفته قبل از زندان آزاد شده بود، دستگير و يك بسته شيشه، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، دو قبضه چاقوي بزرگ و يك دستگاه خودروي مسروقه كشف شد.

كريمي گفت: بررسي‌هاي بعدي پرونده نيز نشان داد دو سارق مرد دستگير شده از سارقان حرفه‌اي خودرو در مشهد مي‌باشند و تحقيقات در اين باره هم چنان ادامه دارد.

فرمانده پليس مشهد از همكاري آگاهانه مردم وظيفه‌شناس با پليس تشكر كرد و از اجراي مراحل ديگري از طرح عملياتي پيگيري گزارش‌هاي ويژه مردمي در شهر مشهد خبر داد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha