• شنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۰ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9009-15880
  • خبرنگار : 71431

مرگ پيرمرد موتورسوار در خيابان جيحون

مرگ پيرمرد موتورسوار در خيابان جيحون

مسئول روابط عمومي اورژانس تهران از فوت پيرمرد 80 ساله‌ براثر تصادف ميان دو دستگاه موتورسيكلت خبر داد.

حسن عباسي در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: تصادف ميان دو دستگاه موتورسيكلت در خيابان جيحون در ساعت 18 روز پنج‌شنبه سبب فوت يكي از سرنشينان موتورسيكلت كه پيرمردي 80 ساله بود، شد.

به گفته مسئول روابط عمومي اورژانس تهران بر اثر اين حادثه دو مرد 18 و 23 ساله نيز مجروح كه توسط دو دستگاه آمبولانس به بيمارستان حضرت رسول (ص) منتقل شده‌اند.

مسئول روابط عمومي اورژانس تهران همچنين از مسموميت چهارنفر بر اثر استنشاق گاز سمي مونوكسيدكربن خبر داد و در تشريح جزئيات آن به ايسنا گفت: سه مرد و يك زن از مصدومان اين حادثه هستند كه در ساعت 3:45 بامداد روز پنج‌شنبه به بيمارستان لقمان منتقل شدند.

عباسي با اشاره به اعزام امداد هوايي براي انتقال دو مصدوم حادثه‌اي در اتوبان شهيد بابايي خاطرنشان كرد: بر اثر برخورد يك دستگاه خودرو با موتورسيكلت راكب و سرنشين موتورسيكلت به شدت مصدوم شدند كه عوامل اورژانس پس از حضور در محل از طريق امدادهوايي و دو دستگاه آمبولانس و انجام اقدامات اوليه آنان را به بيمارستان امام‌خميني(ره) منتقل كردند.

وي با اشاره به وقوع آتش‌سوزي در يك منزل مسكوني خاطرنشان كرد: آتش‌سوزي در خيابان جمالزاده به وقوع پيوسته است كه بر اثر آن دو مرد 19 و 38 ساله بر اثر سوختگي به بيمارستان شهيد مطهري منتقل شدند.

تصادف پرايد و كاميون چهارتن را روانه بيمارستان كرد

مسموميت سه نفر بر اثر گازگرفتگي در زعفرانيه

مسئول روابط عمومي اورژانس تهران به ايسنا گفت: تصادف ميان يك دستگاه سواري پرايد و كاميون در ساعت 9:32 روز جمعه در خيابان سلمان فارسي شهرري چهارمصدوم برجاي گذاشته است كه تكنيسين‌هاي اورژانس آنان را به بيمارستان شهداي هفتم تير منتقل كردند.

عباسي از مسموميت سه نفر بر اثر گازگرفتگي در زعفرانيه خبر داد به ايسنا گفت: مصدومان اين حادثه كه سه مرد 22، 28 و 38 ساله بوده‌اند در ساعت 5:11 بامداد روز جمعه به بيمارستان شهداي تجريش منتقل شدند.

وي با اشاره به بروز حادثه‌اي ديگر ميان يك دستگاه پرايد و ميني‌بوس اظهاركرد: پنج نفر بر اثر اين حادثه كه در خيابان شيخ‌بهايي شمالي رخ داده مجروح شدند كه عوامل اورژانس آنان را به بيمارستان اختر و فيروزگر منتقل كردند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha