• جمعه / ۲۵ آذر ۱۳۹۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9009-15506
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

دستگيري سه زورگير سابقه‌دار كيانشهري پس از تعقيب و گريز با پليس

دستگيري سه زورگير سابقه‌دار كيانشهري پس از تعقيب و گريز با پليس

فرمانده يگان امداد تهران بزرگ از دستگيري سه سارق زورگير با سابقه در جنوب پايتخت خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ اردشير مطهري در تشريح جزييات اين خبر گفت: متهمان طعمه‌هاي خود را از بين افراد کم سن سال انتخاب و به صورت گروهي مالباخته را مورد ضرب و شتم قرار داده سپس اموال وي را به غارت مي بردند.

به گفته فرمانده يگان امداد تهران بزرگ، ماموران گشت انتظامي قرارگاه کيانشهر در حال گشت‌زني در موقعيت جاده قديم کرج بودند كه راننده يک دستگاه خودرو سواري پژو 405 در حالي‌که به شدت ترسيده بود به سمت ماموران آمد و ضمن معرفي خود به نام «عبدي» اظهار داشته سرنشينان يك دستگاه خودرو پيکان سواري قصد زورگيري از وي را داشتند که از چنگال آنان گريخته است.

مطهري ادامه داد: به دنبال اين موضوع ماموران با راهنمايي شاکي عمليات خود را براي شناسايي و دستگيري متهمان آغاز و به اجراي طرح مهار پرداختند.

فرمانده يگان امداد پايتخت اضافه کرد: ماموران در حال اجراي طرح مهار در سطح محدوده بودند که در همين لحظه خودرو پيكان در موقعيت رويت شد سرنشينان خودرو به محض مشاهده ماموران فرار را برقرار ترجيح داده و به سرعت متواري شدند كه به دنبال اين موضوع خودرو گشت نيز به تعقيب آنان پرداخت و با استفاده از بلند‌گو و علايم هشدار دهنده به متهمان دستور توقف داد.

به گزارش ايسنا، وي با اشاره به بي‌توجهي متهمان به دستور ايست پليس تصريح کرد: متهمان همچنان با سرعت خيابان‌هاي منتهي به بزرگراه آزادگان را طي مي‌کردند تا اين که به علت سرعت بالا و عدم كنترل راننده به جدول كنار خيابان برخورد كرد و خودرو متوقف شد

مطهري با بيان اينكه پس از توقف خودرو، متهمان به صورت پياده متواري شدند، اظهارداشت: ماموران نيز به تعقيب آنان پرداختند و متهمان به نام‌هاي «سيروس»، «مصطفي» و «فرشاد» را دستگير كردند.

به گزارش ايسنا، مطهري خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه متهمان از زورگيران به‌نام جنوب تهران هستند، با تنظيم صورتجلسه براي سير مراحل قانوني تحويل كلانتري175 کيانشهر شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha