• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۰ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9008-15799
  • خبرنگار : 71368

«پرسيدن آدرس» بهانه باند زورگيران 20 ساله

«پرسيدن آدرس» بهانه باند زورگيران 20 ساله

شش عضو باند زورگيران خشن در زنجان در آخرين سرقت خود زمين گير شدند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران انتظامي شهرستان زنجان عصر روز يكشنبه از طريق دريافت پيام از مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان چند فقره زورگيري در منطقه شهرك كارمندان قرار گرفتند.

ماموران پليس براي تعيين صحت و سقم اين گزارش دريافتي به محل حادثه اعزام شدند كه در بررسي اوليه دريافتند شش نفر با استفاده از تاريكي هوا و به بهانه پرسيدن آدرسي راه را بر خودروهاي سواري و افراد پياده‌ بسته و پس از آن با تهديد قمه اقدام به زورگيري از آنان مي‌كردند.

ماموران در تحقيقات محلي دريافتند تاكنون شش نفر بدين شيوه مورد اخاذي قرار گرفتند و اشرار خشن نيز پس از ضرب و شتم مالباختگان اموال آنان را به سرقت مي‌بردند.

با تاييد اين گزارش مردمي، تحقيقات ماموران پليس براي شناسايي اين سارقان خشن آغاز و ماموران با اجراي طرح مهار چهار سارق خشن را در حالي كه قصد داشتند با اين شيوه از فردي سرقت كنند در نزديكي محل حادثه دستگير كردند.

با دستگيري اين چهار نفر تحقيقات ماموران پليس امنيت زنجان براي شناسايي مخفي‌گاه دو سارق متواري آغاز و سرانجام اين دو زورگير خشن نيز در مخفي‌گاه خود دستگير شدند.

همچنين ماموران در بازرسي از مخفي‌گاه سارقان چندين قبضه سلاح سرد بكارگرفته شده در اقدامات مجرمانه اعضاي اين باند را كشف و ضبط كنند.

با انتقال شش سارق خشن زنجان به مقر پليس، ماموران در تحقيقات بيشتر دريافتند كه اين شش نفر بيست ساله هستند به بهانه «پرسيدن آدرسي» راه را بر شهروندان بسته و با ضرب و شتم اقدام به سرقت اموال افراد مي‌كردند.

به گزارش ايسنا، ماموران در تحقيقات دريافتند كه يكي از اين سارقان داراي سابقه كيفري در زمينه زورگيري بوده است كه پس از مدتي با تشكيل باندي جديدمجددا به انجام اعمال مجرمانه روي آورده‌اند.درحال حاضر متهمان به همراه پرونده متشكله در اختيار مقام قضايي قرار دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha