• دوشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۰ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9007-18518
  • خبرنگار : 71368

دستگيري سارقان مسلح طلافروشي توسط مردم

ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ با كمك مردم دو سارق طلافروشي را دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مأموران کلانتري 136 فرجام در 16 شهريورماه سالجاري از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان خبر دستگيري دو سارق مسلح يک مغازه طلافروشي در خيابان دلاوران قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل و انجام اقدامات پليسي اوليه مشخص شد که دو سارق جوان حدودا 25 ساله، قصد سرقت طلا از يک جواهرفروشي در خيابان تکاوران شمالي را داشته‌اند که کسبه محل و شهروندان پس از اطلاع از موضوع، قبل از خارج شدن متهمان از داخل مغازه طلافروشي با پايين کشيدن حفاظ مغازه و قفل کردن آن، دو سارق مسلح را به همراه صاحب طلافروشي در داخل مغازه محبوس و بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع داده بودند.

با حضور مأموران در محل مشخص شد که يكي از سارقان پس از محبوس‌شدن در داخل مغازه طلافروشي و در حالي که نتوانسته راه فراري براي خود پيداكند، اقدام به خودزني از ناحيه دو دست خود کرده است که بلافاصله با هماهنگي‌ با اورژانس، پس از مهار ديگر متهم مسلح داخل مغازه به بيمارستان انتقال پيدا کرد.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور شعبه سوم دادياري دادسراي امور جنايي تهران، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره يکم مبارزه با سرقت مسلحانه پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با انتقال متهمان به اداره يکم پليس آگاهي، تحقيقات از متهمان نشان داد که هر دو متهم در يک منطقه در شرق تهران زندگي کرده و پس از تهيه يک قبضه سلاح کمري اقدام به طراحي‌ نقشه سرقت مسلحانه از طلافروشي کرده بودند که با هوشياري شهروندان و کسبه محل دستگير شدند.

وي افزود: تحقيقات درمورد شناسايي ديگر جرايم ارتکابي متهمان در دستور کار اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ بوده و هر دو متهم با صدور قرار قانوني، در اختيار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha