• دوشنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۰ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 9007-12794.184613

رييس كل بانك مركزي: * حباب سكه را به صفر مي‌رسانيم * 17 ال‌سي در فساد بانكي اخير ثبت نشده بود

رييس كل بانك مركزي:
* حباب سكه را به صفر مي‌رسانيم
* 17 ال‌سي در فساد بانكي اخير ثبت نشده بود

رييس كل بانك مركزي در مورد نوسان قيمت سكه عنوان كرد: ما فكر مي‌كنيم اين موضوع براساس قيمت جهاني بوده اما اگر حبابي هم تصور كنيم كه وجود دارد حتما به صفر مي‌رسانيم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) محمود بهمني پس از بيان اين مطلب در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا در مورد فساد بانكي اخير اظهار كرد: ما هم از اين قضيه متاثر هستيم اما در اين مورد ما نگراني نداريم كه سيستم بانكي متضرر شده باشد.

وي ادامه داد: تعداد كارخانه‌هاي زيرمجموعه اين افراد 52 كارخانه است كه اين‌ها به راحتي مي‌توانند برگردانند و ال‌سي‌هاي هم داخلي در مجموع 19 ال‌.سي بوده كه دو ال‌سي ثبت شده و 17 ال‌سي ثبت نشده بود. ميزان زيادي از اين ثبت‌نشده‌ها هم پيش پرداخت داشتند و 22 تا 25 درصد ديسكانت شده بود.

بهمني اضافه كرد:‌ اگر اين ميزان را كم كنيم ارقام پايين مي‌آيند و علاوه بر اين 52 كارخانه هم كه تعدادي از آن‌ها براي بخش فولاد و همچنين كارخانه‌هاي بسيار سنگيني هستند را بايد مديريت كنيم.

رييس كل بانك مركزي متذكر شد: وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز بايد وارد شود كه اگر بخواهيم با آن‌ها برخورد غير معقول شود اين كارخانه‌ها به تعطيلي كشيده مي‌شوند و تعداد زيادي از نيروهاي انساني نيز بيكار خواهند شد. بنابراين ضمن برخورد شديد با متخلفان همه بايد براي حل اين مشكلات كمك كنيم و مواظب باشيم كه اختلاف‌هاي سياسي، شخصي و گروهي مطرح نشود كه انتقام‌جويي‌هاي صورت گيرد و اصل قضيه از بين برود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha