• یکشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۰ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9007-00946
  • خبرنگار : 71431

تصادف زنجيره‌اي در اتوبان قم قرباني گرفت

تصادف زنجيره‌اي در اتوبان قم قرباني گرفت

مسئول روابط عمومي اورژانس تهران از فوت يك نفر و مصدوميت شش تن ديگر بر اثر واژگوني يك دستگاه سواري پرايد در اتوبان قم خبرداد.

حسن عباسي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح جزئيات اين حادثه اظهاركرد: اين تصادف در ساعت 18:44 روز پنجشنبه در آزاد‌ راه تهران ـ‌ قم قبل از حسن‌آباد به وقوع پيوست كه به دنبال آن چندين خودرو نيز با يكديگر برخورد كرده‌اند.

وي ادامه داد: از ميان شش مصدوم اين حادثه چهار نفر به همراه يك مورد فوتي از سرنشينان سواري پرايد بودند، كه هر شش مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس به بيمارستان هفت‌ تير منتقل شدند.

به گفته عباسي راننده پرايد كه مرد 45 ساله است، در دم فوت كرده است.

وي همچنين از برخورد دو دستگاه سواري پرايد در آزادراه كرج ـ‌ تهران بعد از آزادگان خبرداد و درباره جزييات آن به ايسنا گفت: اين حادثه در ساعت 10:27 روز جمعه به اورژانس اطلاع داده شد كه چهار مصدوم آن به بيمارستان فياض‌بخش منتقل شدند.

مسئول روابط عمومي اورژانس تهران ادامه داد: در ساعت 13:51 يكم مهر مردي 35 ساله بر اثر برخورد با قطار در فيروزكوه مجروح شد كه به وسيله امدادهوايي به بيمارستان امام خميني (ره) منتقل شد.

وي در ادامه از سقوط فردي به داخل رودخانه در اتوبان امام علي (ع) ـ چهار باشگاه خبرداد و خاطر نشان كرد: وقوع اين حادثه در ساعت 5:15 بامداد شنبه دوم مهر به سامانه 115 اطلاع داده شد كه امدادگران پس از حضور در محل و انجام اقدامات اوليه مصدوم اين حادثه كه مردي 27 ساله بود را به بيمارستان امام حسين (ع) منتقل كردند.

عباسي با اشاره به تصادف يك دستگاه وانت با سواري پيكان در اتوبان بسيج تقاطع هجرت به ايسنا گفت: در جريان اين حادثه كه در ساعت 11:54 روز شنبه به اورژانس اطلاع داده شده است، پنج نفر مصدوم شدند كه همگي آنان به بيمارستان امام حسين (ع) منتقل شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha