• دوشنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9005-07341
  • خبرنگار : 71368

خوردن ميوه، بهانه انتقام مسلحانه شد

خوردن ميوه، بهانه انتقام مسلحانه شد

سارقان باغ پس از آن كه با حضور مالك باغ از سرقت و خوردن ميوه درختان ناكام ماندند، پس از چند ساعت با اسلحه گرم به در منزل مالك باغ رفته و با شليك 5 تيرهوايي او را تهديد به مرگ كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ، سرهنگ نادر سركاري رئيس پليس امنيت و اطلاعات عمومي استان تهران و البرز با اعلام اين خبر گفت: در پي تماس تلفني شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر درگيري مسلحانه در منطقه كلاك کرج به دليل حساسيت موضوع، اكيپي از مأموران در محل حادثه حاضر و موضوع را تحت بررسي قرار دادند.

سركاري افزود: با حضور مأموران در محل درگيري مشخص شد كه اوايل شب يك دستگاه پژو 206 با چهار سرنشين به در منزل فردي به نام «علي» مراجعه و نامبرده و يكي از دوستان وي را با كلت كمري تهديد و سپس با شليك 5 تير به سمت آنان كه آثار آنان بر روي ديوار و در منزل مشهود بود متواري شده‌اند.

رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان تهران و البرز با اشاره به اينكه خوشبختانه هيچ يك از تيرهاي شليك شده به 2 نفر شاكي پرونده اصابت نكرده است گفت: با توجه به تاريكي هوا و سرعت عمل افراد مسلح آنان هيچ سرنخي از خود به جا نگذاشته بودند اما با عودت از 2 نفري كه افراد مسلح قصد داشتند آنان را از پا درآورند به پليس امنيت عمومي و اظهارات آنها مشخص شد كه عصر شب درگيري تعدادي افراد ناشناس قصد ورود به باغ آنان را داشته‌اند كه با واكنش اهالي محل و درگيري فيزيكي موفق به سرقت از باغ نشده بودند.

وي تصريح كرد: با انجام تحقيقات تكميلي و مدنظر قراردادن كليه اظهارات افرادي كه در درگيري عصرشب حادثه حضور داشتند سرنخ‌هاي اوليه از افراد مسلح به دست آمد و احتمال اين كه اين افراد همان سارقان باغ باشند، قوت گرفت.

سركاري افزود: با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات ويژه سرانجام پس از چندين روز محل اختفاي يكي از افراد مسلح مورد شناسايي قرار گرفت و با هماهنگي مراجع قضايي اين فرد به نام «جواد» دستگير شد.

وي با بيان اينكه متهم دستگيرشده در ابتدا حضور در هرگونه درگيري مسلحانه را انكار مي‌كرد؛ گفت: اما وقتي با مستندات پليس مواجه شد سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت كه عصرشب درگيري در منطقه كلاك قصد ورود به باغي را صرفا براي خوردن ميوه را داشتم كه با حضور مالك باغ و دوستان وي مجبور به درگيري با آنان شدم و از آنجايي كه توانايي مقابله با آنان را نداشتم موضوع را با 3 نفر از دوستانم عنوان كردم كه يكي از آنان به نام «جلال» پيشنهاد داد تا به در منزل طرف دعوي برويم و با اسلحه كلت كمري او را تهديد كنيم.

متهم ادامه داد: پس از پيشنهاد جلال بلافاصله به در منزل اين فرد رفتيم و مشاهده كرديم كه نامبرده به همراه يكي از دوستانش جلوي در نشسته است بنابراين جلال به محض مشاهده نامبرده شروع به تيراندازي كرد و پس از شليك 5 تير بدون آن كه متوجه شويم كه تيرها به كسي برخورد كرده است يا نه از محل متواري شديم.

به گزارش ايسنا، سركاري با توجه به اعترافات متهم در ادامه اظهارداشت: براي جلوگيري از ديگر حوادث احتمالي از سوي افراد مسلح دستگيري نامبرده و ديگر همدستان وي در دستور اكيپي از مأموران تحقيقات ويژه پليس امنيت عمومي استان تهران و البرز قرار گرفت تا اين كه سرانجام در سه عمليات جداگانه هر سه متهم شناسايي و دستگير شدند.

وي افزود: با دستگيري جلال و همدستان وي، او اعتراف كرد كه شب تيراندازي اسلحه در اختيار وي بوده است و اين اسلحه را نيز از پدر خود به امانت گرفته است بنابراين پدر جلال نيز دستگير و به همراه ساير متهمان تحويل مراجع‌قضايي و از آنجا روانه زندان شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha