• دوشنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۰ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 9005-01595
  • منبع : نمایندگی قزوین

بيانيه دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) در محکوميت ترور شهيد « داريوش رضايي نژاد»

دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) با صدور بيانيه‌اي ترور دانشجوي شهيد داريوش رضايي نژاد را محكوم كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،از قزوين در اين بيانيه آمده است: شکست در عرصه سياسي ديپلماتيک و نااميدي از جذب نخبگان و فعالان علمي از سويي و سرعت گرفتن موتور پيشرفت علمي در دانشگاه‌هاي ايران اسلامي از سوي ديگر سبب شده است تا دشمنان ايران اسلامي پس از ناکامي در درگيرکردن دانشگاه‌ها به مسائل حاشيه‌اي و سياسي، به ترور اساتيد و نخبگان دانشگاهي روي بياورند.

اين بيانيه مي‌افزايد: بار ديگر دشمنان اين آب و خاک در حين آشفتگي و سردرگمي، اقدام به ترور داريوش رضايي‌نژاد، دانشجوي نخبه دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي کردند تا شايد اينگونه به اهداف شوم و پليد خود در متوقف کردن حرکت شتابنده و رو به جلوي علمي ايران عزيز اسلامي برسند، غافل از آن که ملت ما کابوس يلداي ظلمت را درهم شکسته، با موسي زمان از نيل عبور کرده و فرعونيان را به امواج مرگبار نيل سپرده و به همراه مظلومين عالم در سپيده دم بيداري در سايه سار سرو رفيع شهادت به انتظار طلوع خورشيد نشسته است. مردم مسلماني که حسين وار شهادت را در آغوش مي کشند و زينب وار رسواگر جبهه کفر و نفاق‌اند هيچ گاه در زير عَلَم کفر سينه نخواهند زد، بلکه اين شهادت ها عزمشان را در مبارزه با جبهه سراسر کفر و نفاق و رياي استکبار راسخ تر خواهد نمود و در نشانه گيري قلب دشمن اصلي خطا نخواهند رفت. همين شهادت ها است که آغاز زندگي جديد مي شود و جهان را آبستن نور مي کند.

در ادامه اين بيانيه‌آمده است : اين اعمال ننگ آلود استکبار و ايادي آنها از همان سال هاي آغازين انقلاب اسلامي ايران وجود داشته و تا امروز نيز ادامه دارد. ما در اين راه مطهري ها، بهشتي ها، رجايي ها و باهنرها، عليمحمدي ها و شهرياري ها تقديم اسلام کرده‌ايم، اما خون آن بزرگان چون نشان افتخاري ارزشمند بر تارک بلند انقلاب و اسلام مي درخشد و فرموده پير جماران، خميني کبير‌(ره) هميشه و در همه دوران‌ها آويزه گوش فرزندان غيور اين مرز و بوم خواهد بود که ما چون شيشه‌ايم که با شکستن، تيزتر و بُرنده‌تر مي‌شويم.

در پايان اين بيانيه آمده است: ما دانشگاهيان دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) ضمن تبريک و تسليت شهادت اين دانشجوي نخبه و جانبازي و جراحت همسر و فرزند معصومش به محضر مبارک حضرت ولي عصر(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، امام خامنه اي(حفظه الله)، خانواده محترم رضايي نژاد، جامعه دانشگاهيان و عموم مسلمانان جهان؛ اين اقدام تروريستي را محکوم کرده و از دستگاه اطلاعاتي و امنيتي کشور مي خواهيم تا ضمن شناساسي و مجازات عوامل اين ترور شوم اقدامات شايسته اي را براي محافظت از نخبگان علمي کشور مبذول دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha