• جمعه / ۳۱ تیر ۱۳۹۰ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: ورزشی2
  • کد خبر: 9004-18556

در پي نامه وزير كار اتفاق افتاد: دستور رئيس‌جمهوري به بانك مركزي براي اجراي طرح كارت اعتباري

در پي نامه وزير كار اتفاق افتاد:
دستور رئيس‌جمهوري به بانك مركزي براي اجراي طرح كارت اعتباري

به دنبال نامه‌اي از سوي وزير كار و امور اجتماعي به رييس‌جهمهور براي تامين منابع مالي كارت خريد اعتباري كارگران، احمدي‌نژاد دستور اكيد اجرايي شدن آن را به بانك مركزي ابلاغ كرد.

اوليا علي بيگي ـ رييس هيات مديره كانون شوراهاي اسلامي كار سرار كشور ـ در گفت‌وگو با خبرنگار كار و اشتغال خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: وزير كار و امور اجتماعي در طي نامه‌اي از رييس جمهور خواستار تامين منابع مالي براي اجراي طرح كارت خريد اعتباري كارگران شده ‌است.

وي ادامه داد: طي اين نامه نيز رييس جمهور دستور اكيد اجرايي شدن اين طرح را به بانك مركزي داده‌ است.

به گزارش ايسنا اين كارت از زمان رونمايي تاكنون كه بيش از دو ماه از آن مي‌گذرد، فراز و نشيب‌هايي زيادي را طي كرده و به جز تعداد اندكي از كارگران هنوز چند ميليون كارگر در انتظار دريافت آن هستند.

در روزهاي اخير تشكل‌ها كارگري پيشنهاداتي را براي اجراي آن ارائه كرده‌ بودند كه از جمله آنها كانون عالي شوراهاي اسلامي كار سراسر كشور و كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارگري ‌است كه پرداخت رقم بن كارگري به صورت نقدي به كارگران را از جمله پيشنهادهاي آنها بوده است.

پيش از اين نيز وزارت كار در سيزدهم تيرماه جلسه‌اي را با حضور تشكل‌هاي كارگري برگزار كرد و در آن مقرر شد كه اداره كل امور اجتماعي وزارت كار پيشنهادهاي رسيده را بررسي كرده و با هماهنگي بانك‌هاي عامل طي 10 روز آمادگي كافي براي اجراي طرح كارت خريد اعتباري را اعلام كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha