• جمعه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9001-10010
  • خبرنگار : 71368

پسران دخترنما در پارتي شبانه دستگير شدند

پسران دخترنما در پارتي شبانه دستگير شدند

اعضاي باند پسران دخترنما كه با برگزاري مهماني‌هاي شبانه باعث ايجاد نارضايتي مردم شده بودند در ورامين دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران انتظامي شهرستان ورامين در اسفند ماه سال گذشته، اخباري مبني بر فعاليت باند بزرگ پسران دخترنمايي كه اقدام به برگزاري مراسم و مجالس شبانه ‌مي‌كردند را دريافت كردند.

ماموران با بررسي اطلاعات بدست آمده دريافتند اين افراد به سركردگي فردي بنام «فريدون» با كارگيري آلات و ادوات موسيقي و شرب خمر اقدام به برگزاري مهماني‌هاي شبانه مي‌كنند كه برگزاري اين مراسم نارضايتي اهالي اين منطقه را به وجود آورده بودند.

با دريافت اين شكايت موضوع براي شناسايي و انهدام اين باند در دستور كار پليس قرار گرفت و ماموران در تحقيقات انجام شده دريافتند كه سردسته اين باند شخصي به نام فريدون ساكن يكي از خيابا‌ن‌هاي اصلي ورامين است.

ماموران دربررسي‌هاي اطلاعاتي و فني و با بهره‌گيري از اقدامات پليسي متوجه شوند كه اعضاي اين باند قصد دارند كه در تاريخ 19 اسفندماه سال گذشته، مجلس شبانه‌اي را در سطح ورامين برگزار كنند، اما محل برگزاري اين مراسم چند ساعت قبل از آغاز به ميهمانان اطلاع داده مي‌شود.

ماموران پليس پس ازشناسايي مكان دقيق برگزاري مراسم كه در باغ شخصيه، فردي به نام علي بود و همچنين با هماهنگي با مقام قضايي در قالب سه اكيپ عملياتي، براي انهدام باند پسران دخترنما وارد ميدان شدند.

ماموارن پليس پس از محاصره محل برگزاري جشن و در عملياتي مشترك و همزمان 27 نفر را دستگير كردند.

بنابراين گزارش 5 تن از دستگيرشدگان با پوشيدن لباس زنانه در حال رقصيدن در بين افراد بودند.

ماموران پس از دستگيري اعضاي اين باند و در بازرسي از محل تعدادي بطري حاوي مشروبات الكلي و مقاديري آلات و ادوات آرايش زنانه، تعدادي خودرو و موتورسيكلت و آلات و ادوات موسيقي را كشف و جمع‌آوري كردند.

به گزارش ايسنا، سردسته اين باند كه فريدون نام دارد از اشرار سابقه‌دار است كه تاكنون چندين مرحله به عناوين مختلف از جمله نگهداري موادمخدر در زندان بسر ‌برده است.

متهمين دستگيرشده و با تشكيل پرونده قضايي در اختيار قاضي كشيك دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ورامين قرار گرفتند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha