• دوشنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9001-08299

کشف 6 کيلوگرم شيشه از يك قاچاقچي سابقه‌دار

کشف 6 کيلوگرم شيشه از يك قاچاقچي سابقه‌دار

متهم سابقه داري كه با قرار وثيقه از زندان آزاد و اقدام به تهيه و توزيع موادمخدر روانگردان مي‌كرد به همراه برادرش از سوي پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اواخر سال 89 مأموران پايگاه هفتم مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، از طريق اطلاعات مردمي مطلع شدند در يکي از جنوبي‌ترين نقاط پايتخت فردي به اتفاق برادرش به صورت گسترده در امر تهيه و توزيع موادمخدر روانگردان از نوع شيشه فعاليت دارد.

با تحقيقات به عمل آمده مشخص شد اين فرد حدود 5 ماه پيش در پي کشف مقدار 3 کيلوگرم مواد روانگردان از نوع شيشه دستگير شده بود و با قرار 300 مييليون تومان توسط مقام قضايي روانه زندان شد اما با سپردن وثيقه از زندان آزاد شده است.

ادامه تحقيقات حاکي از اين بود كه اين فرد سابقه‌دار پس از آزادي از زندان در حالي كه هنوز پرونده قضايي وي در مراجع مربوطه در حال رسيدگي بود دوباره اقدام به فعاليت در امر موادمخدر کرده است.

در ادامه رسيدگي به اين پرونده و با توجه به اين که اين متهم پس از آزادي از زندان، مکان جديدي را براي تهيه و توزيع مواد انتخاب کرده بود، مأموران پايگاه هفتم مواد مخدر، طي هماهنگي با مقام قضائي و اطمينان از ادامه فعاليت متهم، دستگيري وي را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پليس در 27 اسفندماه سال گذشته در يک اقدام ضربتي متهم را به همراه برادرش دستگير كردند و در بازرسي از منزل اين متهمان بيش از 6 کيلوگرم موادمخدر از نوع شيشه کشف و ضبط شد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه سعيد ليراوي رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت : تلاش مأموران پايگاه هفتم پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ براي کشف ابعاد ديگر پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha