• چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8912-16762
  • خبرنگار : 71368

شيشه، راز سرعت غيرمجاز زانتيا را فاش كرد

شيشه، راز سرعت غيرمجاز زانتيا را فاش كرد

ماموران يگان امداد استان تهران ضمن رد رشوه حدود 15 ميليون توماني فردي را كه قصد داشت، 455 گرم موادمخدر از نوع شيشه را جابجا كند، دستگير كردند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ساعت 22، دوازدهم اسفند ماه سال جاري ماموران يگان امداد رباط كريم در حين گشت‌زني در حوزه استحفاظي خود به يك دستگاه زانتياي سفيد رنگ در حوالي پايانه نسيم‌شهر مشكوك شدند.

ماموران يگان امداد ضمن دستور توقف سعي در بازرسي از اين خودرو را داشتند كه راننده زانتيا ضمن بي‌توجهي به دستورات ماموران انتظامي بر سرعت خود افزود.

با فرار راننده زانتيا تعقيب و گريز ماموران براي دستگيري اين فرد آغاز و سرانجام ماموران پس از طي كردن پنج كيلومتر، اين خودرو را كه به علت سرعت زياد به گاردريل برخورد و متوقف شده بود را متوقف كردند.

با توقف زانتياي سفيد رنگ، راننده سعي داشت با استفاده از تاريكي هوا متواري شود و در حين فرار بسته‌اي را به بيرون از خودروي خود پرتاب كرد.

ماموران با تعقيب اين فرد، راننده متخلف را دستگير و در بازرسي و با پيدا كردن بسته پرتاب شده راز سرعت زياد زانتياي سفيد رنگ را كشف كردند.

به گزارش ايسنا، ماموران با بازرسي از بسته مقدار 455 گرم موادمخدر از نوع شيشه را كشف كردند.

متهم در حين انتقال به مقرر نيروي انتظامي قصد داشت 9 ميليون و 600 هزار تومان را به عنوان رشوه به ماموران يگان امداد تحويل دهد، اما ماموران اين پيشنهاد را نپذيرفتند كه مجددا متهم مبلغ پنج ميليون تومان ديگر را براي چشم پوشي ماموران از عمل مجرمانه خود پيشنهاد كرد.

به گزارش ايسنا، سردار عليرضا اكبرشاهي، فرمانده انتظامي استان تهران و البرز ضمن اعلام اين خبر اظهار كرد: ماموران يگان امداد اين فرماندهي ضمن ردرشوه حدود 15 ميليون توماني اين مجرم، مواد مكشوفه و مبالغ پيشنهادي را ضميمه پرونده كرده و متهم را تحويل مقام قضايي دادند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha