• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۳۸۹ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8912-01347
  • خبرنگار : 71368

دستگيري سارقان مسلح منازل

دستگيري سارقان مسلح منازل

كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان دماوند دو سارق مسلح را كه تحت پوشش كارمند ادارات و سازمان‌هاي خدماتي اقدام به سرقت از منازل مي‌كردند را دستگير كردند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اوايل دي ماه سال جاري ماموران انتظامي شهرستان دماوند از طريق تماس شهروندي با مركز فوريت‌هاي پليسي «110» در جريان سرقت از منزل قرار گرفتند.

ماموران انتظامي پس از حضور در اين منزل دريافتند كه دو نفر تحت پوشش يكي از ادارات و سازمان‌هاي خدماتي به منزل مالباخته مراجعه كرده و پس از ورود به منزل با غافلگير كردن صاحبخانه وي را در يكي از اتاق‌ها محبوس كرده و طلا و جواهرات و برخي از اموال وي را به سرقت برده‌اند.

با ثبت اين شكايت، پرونده‌ براي رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت كه با توجه به حساسيت موضوع، تيم ويژه‌اي از كارآگاهان پليس آگاهي براي بررسي اين پرونده‌ تشكيل شد.

كارآگاهان پليس آگاهي با استفاده از بانك اطلاعاتي مجرمان و همچنين تصوير به دست آمده از چهره سارق كه با اطلاعات مالباخته به دست آمده بود، مخفيگاه اين سارق را در يكي از محلات شهرستان دماوند يافتند.

ماموران در يك عمليات غافلگيرانه سعي در بازداشت و دستگيري اين سارقان داشتند، اما آنان كه متوجه حضور ماموران شده بود، سعي داشت با حمله به ماموران و ايجاد درگيري متواري شود كه ماموران نيروي انتظامي با استفاده از قانون به كارگيري سلاح، به سمت يكي از آنان شليك كرده و يكي از سارقان را از ناحيه پا مصدوم كردند.

سردار عليرضا اكبرشاهي، فرمانده انتظامي استان تهران و البرز با اعلام اين خبر، گفت: متهمان پس از دستگيري به دو فقره سرقت از منزل در سال‌هاي گذشته نيز اعتراف كرده و كارآگاهان در بازرسي از مخفيگاه‌ آنان ، دو قبضه سلاح كمري، يك عدد كلاه‌گيس و وسايل گريم كه براي تغيير چهره مورد استفاده قرار مي‌گرفت و همچنين بخشي از اموال مسروقه را يافتند.

به گفته وي، كارآگاهان با اطلاعات دريافتي از متهمان يكي از  مالخر را كه اقدام به خريد و فروش طلاهاي سرقتي مي‌كرد را نيز در تهران دستگير كردند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha