• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8911-15692
  • خبرنگار : 71368

رقابت عشقي راز قتل سرايدار باغ را برملا كرد

رقابت عشقي راز قتل سرايدار باغ را برملا كرد

رابطه پنهاني زن و مرد جوان با قتل شوهر اين زن رنگ خون گرفت.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شامگاه اوايل آذر ماه سال جاري با تماس ماموران كلانتري كرج پرونده‌ايي با موضوع قتل پيش روي قاضي كشيك قتل كرج باز شد.

با حضور بازپرس ويژه‌ قتل و گروه تشخيص هويت پليس آگاهي در محل كشف جسد كه يكي از باغات اطراف كرج بود، آنان با جسد كاردآجين شده مرد سرايداري روبرو شدند كه در بستر خود به قتل رسيده بود.

با حضور نمايندگان پزشكي قانوني در صحنه وقوع قتل آنان اعلام كردند كه مرد ميانسالي از ناحيه پهلو و قفسه‌سينه مورد اصابت ضربات متعدد چاقو يا جسم برنده قرار گرفته بود.

قاضي كشيك قتل در بررسي اوليه دريافت كه همسر اين مرد سرايدار اولين نفري بوده كه جسد خونين شوهرش را در منزلش پيدا كرده است.

همسراين مرد كه «مريم» نام داشت، در مورد چگونگي حادثه، گفت كه در شب حادثه به همراه برادر شوهر و خانواده‌اش براي مهيماني به منزل يكي از همسايگان خود رفته بودند، اما شوهرش از آمدن با آنان امتناع كرده بود.

بنابر اظهارات همسر مقتول، وي نيمه‌هاي شب به منزل مراجعه كرده و در حين ورود به منزل دو ناشناس دست و پاي وي را بسته و زيورآلات وي را به سرقت مي‌برند.

به گفته «مريم» هنگامي كه وي توانست از ريسمان‌هاي بسته‌شده بر دست و پاي خود رهايي يابد با جسد خونين همسرش مواجه مي‌شود كه سريعا موضوع را به پليس اطلاع مي‌دهد.

به گزارش ايسنا،«مريم» در پاسخ به سوال قاضي مبني بر شناسايي سارقان گفت كه از آنجايي كه چهره آنان پوشيده شده بود، قادر به شناسايي آنان نبودم.

با توجه به اظهارات همسر مقتول و بررسي ادعاي اين زن مبني بر ورود سارقان قاضي پرونده‌ به اظهارات متناقض و دور از واقعيت اين زن مشكوك و بررسي اظهارات اين زن را به كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران واگذار كرد.

كارآگاهان در اولين قدم و با بررسي صحنه جرم دريافتند هيچ‌گونه شكستگي بر روي قفل در يا شيشه‌ها وجود ندارد و با وجود اين كه اين زن ادعا داشت سارقان دست و پاي وي را بسته و جواهرات وي را به زور به سرقت برده‌اند، اما آثار ضرب و شتم بر روي بدن وي مشاهده نكردند.

با توجه به تناقض‌گويي‌هاي اين زن كارآگاهان به «مريم» مظنون شده و از وي براي انجام تحقيقات بيشتر دعوت كرده تا به اداره آگاهي مراجعه كند كه «مريم» مجددا روايت متفاوتي از شب حادثه مطرح كرد.

به گزارش ايسنا، درحالي كه تلاش براي روشن كردن زواياي پنهان اين پرونده‌ ادامه داشت تا اين كه كارآگاهان در تحقيقات ميداني و محلي دريافتند كه «مريم» و همسرش از مدت‌ها پيش دچار اختلافات شديد خانوادگي بوده‌اند .

با توجه به اظهارات متفاوت همسر مقتول خطوط تلفن وي مورد بررسي قرار گرفت و ماموران انتظامي استان تهران در اقداماتي فني و پليسي و بررسي دقيق محتويات گوشي همراه «مريم» شماره جديدي از همسر مقتول به دست آوردند كه وي در طول انجام تحقيقات به آن اشاره‌اي نكرده بود.

كارآگاهان با انجام تحقيقات فني و پليسي، فردي به نام «بشير» كه برادر شوهر خواهر «مريم» بود را شناسايي كردند كه در بررسي‌هاي به عمل آمده دريافتند كه «بشير» از شب قتل سرايدار باغ ناپديد شده بود.

با يافتن سرنخ‌هايي از ارتباط ميان «مريم» و «بشير» همسر مقتول مجددا براي توضيح پاره‌اي از مسايل به اداره آگاهي دعوت شد كه اين فرد پس از مواجهه با مدارك و شواهد جمع‌آوري شده سرانجام پس از يك ماه لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل شوهرش توسط «بشير» برداشت.

وي درباره ارتباط با «بشير» گفت كه وي را در خانه خواهرش براي اولين بار ملاقات كرده كه بعد از اين ديدار رابطه دوستي ميان اين دو شكل گرفته است.

وي با بيان اينكه «بشير» ساكن كاشان بود، گفت: پس از ارتباط من و «بشير» وي مدام با من تماس گرفته و ابراز علاقه مي‌كرد، به گونه‌اي كه براي ديدن من از كاشان به تهران نقل مكان كرد.

مريم با بيان اينكه «بشير» شبي در منزل خواهرم با من ارتباط برقرار كرد، گفت: پس از اين اتفاق روابط ما صميمي‌تر شد، به گونه‌اي كه تصميم‌ گرفتيم كه شوهرم را كه مانع ادامه اين ارتباط بود، از ميان برداريم.

«مريم» افزود: در شب حادثه به بهانه مهماني از منزل خارج شده، اما نيمه‌هاي شب و بر اساس قرارقبلي با «بشير» به منزل مراجعه كردم.

بنابر اظهارات متهم درحالي كه شوهرش در خواب بود «بشير» از اين فرصت استفاده كرده و با استفاده از چوب ضرباتي را بر سر و صورت مقتول وارد مي‌كند.

«مريم» در ادامه اعترافات خود با بيان اينكه شوهرم در اثر اصابت جسم سخت از خواب بيدار شد، گفت: هنگامي كه با مقاومت همسرم مواجه شديم، با ضربات چاقو جراحات متعددي را بر پيكر وي وارد كرده كه منجر به مرگ وي شد و براي ايجاد انحراف در مسير پرونده‌ تصميم گرفتيم تا اين حادثه را سرقت جلوه دهيم، ‌به همين صورت طلاهايم را به «بشير» دادم.

به گزارش ايسنا، با توجه به اعترافات صريح «مريم» و «بشير» در يك ملاقات صوري توسط كارآگاهان پليس آگاهي دستگير و عينا به قتل سرايدار باغ اعتراف كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha