• سه‌شنبه / ۳۰ آذر ۱۳۸۹ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8909-18713

برنامه‌هاي بانك ملي براي ماندگاري يارانه در حساب‌ها سخنگوي بانك به ايسنا خبر داد: پيش‌فروش اقساطي سكه و سود بالاتر براي حساب‌هاي كوتاه‌مدت

سخنگوي بانك ملي ايران‌، امتيازات ويژه اين بانك براي افرادي كه يارانه‌هاي نقدي را در حساب‌هاي خود نگه مي‌دارند اعلام كرد.

حسين دشتي در گفت‌وگو با خبرنگار بانك و بيمه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌كه بانك ملي برنامه‌هاي متنوعي براي حفظ يارانه نقدي در حساب‌هاي مردم دارد، اظهار كرد: بانك ملي ايران براي تشويق مردم به حفظ يارانه نقدي در حساب‌ها به صورت كوتاه‌مدت يا بلندمدت برنامه‌هاي خوبي در نظر گرفته است چون حضور منابع در بانك‌ها باعث مي‌شود كه قدرت تسهيلات‌دهي بانك‌ها بالاتر برود و نهايتا به توسعه كشور منجر شود.

وي گفت: مراحل نهايي اخذ مجوز براي حساب‌هاي كوتاه مدت ويژه با سود 12 درصد در بانك مركزي در جريان است و به محض اين‌كه نهايي شود بانك ملي اين حساب‌هاي كوتاه‌مدت را براي حفظ يارانه‌هاي نقدي به مردم معرفي خواهد كرد.

دشتي ادامه داد: با توجه به اين كه در حال حاضر سود پرداختي به حساب‌هاي كوتاه معادل شش درصد است رقم 12 درصد مي‌تواند جذابيت بيشتري براي مردم ايجاد كند.

وي گفت: پيش‌فروش اقساطي سكه بهار آزادي از طريق يارانه‌هاي نقدي هم يكي ديگر از برنامه‌هاي بانك ملي است كه به موقع اطلاع رساني خواهد شد.

سخنگوي بانك ملي از در نظر گرفتن قرعه‌كشي‌هاي خاص و ويژه‌ي آن دسته از مشترياني كه حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز خود را براي دريافت يارانه نقدي معرفي كرده‌اند خبر داد و گفت: براي اين دسته از مشتريان امتيازات ويژه‌اي در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: 10 هزار وام فروش اقساطي كالاي با دوام با رقم دو ميليون تومان و 20 هزار وام قرض‌الحسنه با رقم يك ميليون تومان به صورت قرعه‌كشي براي آن دسته از مشترياني كه اقدام به حفظ يارانه نقدي در حساب‌ها كرده‌اند در نظر گرفته شده است.

مديركل روابط عمومي بانك ملي همچنين از ادامه فعاليت كليه 3500 شعبه اين بانك تا ساعت 20 در طي هفته جاري خبر داد و گفت: تا هر زمان كه ضرورت ايجاد كند ساعات كار شعب تمديد خواهد شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha