• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۸۹ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8909-18054
  • خبرنگار : 71368

سرقت خودرو به بهانه تعقيب سارق فراري

كارآگاهان پليس آگاهي، سارقي را كه با بهانه تعيب سارقي،خودروي زن جواني را به سرقت برده بود،دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دخترجواني، شانزدهم ماه جاري، با مراجعه به کلانتري 119 مهرآباد از سرقت مسلحانه خودرو سواري مزدا خود توسط يک مرد جوان در خيابان شريعتي اعلام شکايت کرد. با تشکيل پرونده مقدماتي، به پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکي در توضيح اين سرقت مسلحانه به افسر پرونده گفت: در حالي که قصد سوار شدن به خودرو ( مزدا 323) را داشتم شاهد صحنه تعقيب يک دستگاه خودروي پرايد سفيد رنگ توسط مرد جواني که مسلح به يک قبضه اسلحه کلت کمري بوده شدم.

بنا براظهارات شاكيه، با دورشدن خودروي پرايد فرد مسلح به من نزديک شده و خواست خودروام را براي تعقيب فرد متواري دراختيارش قراردهم وبه زور پشت فرمان نشست، در حالي که قصد ترک محل را داشت من خيلي سريع سوار صندلي عقب شدم . پس از طي مسافتي مرد مسلح با اظهار اينکه قادر به رانندگي نيست توقف کرد و از من خواست تا به جاي او پشت فرمان خودرو بنشينم.

شاكيه ادامه داد كه به محض پياده‌شدن از خودرو براي جابجايي، فرد مسلح بي درنگ با خودرو از محل متواري شد. با ترسيم چهره فرضي متهم، کارآگاهان، تصوير يکي از متهمان سابقه‌دار بدست آيد.

کارآگاهان با تصوير چهره‌نگاري شده متهم، جوان 31 ساله‌اي را به نام « داود» درمحدوده شهرستان شهريار شناسايي كردند.

در ادامه تحقيقات در همان روز«داود» نيز در خيابان هنگام شناسايي و طي عمليات ويژه دستگير شد. متهم كه در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه سرقت شد. در مواجهه با شاکي فرد دستگيرشده را به عنوان سارق شناسائي و معرفي کرد.

در نهايت متهم لب به اعتراف گشوده و به سرقت خودرو از مالباخته اعتراف کرد و درباره اسلحه کمري زمان سرقت گفت اين اسلحه قلابي بوده و بعد از سرقت آن را دور انداخته‌ام.

به گزارش ايسنا، سرهنگ حميدرضا ياراحمدي، جانشين پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به احتمال سرقت‌هاي ديگر از سوي متهم دستگيرشده اقدامات همه جانبه براي کشف سلاح، مهمات و ساير سرقت‌ها و جرائم ارتکابي احتمالي اين متهم ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha