• دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۸۹ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8908-06777

حاشيه‌هاي حضور وزير اقتصاد در نمايشگاه مطبوعات

حاشيه‌هاي حضور وزير اقتصاد در نمايشگاه مطبوعات

حضور وزير امور اقتصادي و دارايي در هفدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با حاشيه‌هاي جالب و جذابي همراه بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيد شمس‌الدين حسيني عصر روز يك‌شنبه با حوصله فراوان به بازديد از بسياري از غرفه‌هاي رسانه‌ها پرداخت گرچه كمتر در غرفه‌اي گفت‌وگو كرد و بيشتر قصد سرزدن به رسانه‌ها داشت.

وي در غرفه برخي از رسانه‌هاي منتقد نيز حضور پيدا كرد و با مسوولان غرفه‌ها عكس يادگاري گرفت.

وزير اقتصاد كه با سوالات بي پايان خبرنگاران درباره‌ هدفمند كردن يارانه‌ها مواجه بود، بيشتر به تكرار گفته‌هاي پيشين البته با تاكيد بر نقش رسانه‌ها در ياري رساندن به دولت براي اجراي اين برنامه بزرگ اقتصادي تاكيد كرد.

حسيني بيش از دو ساعت در نمايشگاه حضور داشت و به جز در غرفه خبرگزاري پانا و خبرگزاري قدسنا در دفتر يادبود جاي دگيري يادداشت ننوشت. او بر تخته سياه خبرگزاري پانا شعري در ستايش از مقام استادي و معلمي نوشت و در خبرگزاري قدسنا نيز يادداشتي براي مردم فلسطين.

سخنگو دولت كه در غرفه‌اي با حسين رضازاده روبرو شد، هدفمند كردن يارانه‌ها را به وزنه‌برداري تشبيه كرد كه مردم و دولت بايد با ياري يكديگر اين وزنه را بلند كنند.

حسيني در پاسخ به سوالات برخي خبرنگاران اجتماعي درباره خاطره‌اي از دوره دانش‌آموزي خود گفت:‌ در اوايل سال‌هاي دبيرستان به دليل اين كه شب تا صبح كشتي محلي گرفتم با وجود نمرات خوب امتحاني درس روخواني فارسي را تجديد شدم.

وي كه مهريه همسرش را به خاطر نداشت در پاسخ به سوالي در اين باره گفت:‌ بزرگترين مهريه هر مردي به همسرش وفاست. او با اشاره به اين‌كه زندگي با افراد پر مشغله‌اي همچون او سخت است تاكيد كرد: ‌بسياري از مسائل و مشكلات خانه بر دوش همسرم است.

وزير اقتصاد همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا دفترچه قسط دارد يا خير؟ گفت:‌ بله چند دفترچه دارم كه يكي از آن‌ها مربوط به وام 18 ميليون توماني مسكن است كه البته هيچ يك از اقساط من معوق نشده است.

وي در هيچ غرفه‌اي ننشست و بيشتر به احوالپرسي با مديران غرفه‌ها و رسانه‌ها پرداخت و در پايان به غرفه نشريات دانشجويي هم سري زد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha