• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۳۸۹ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8907-03985
  • خبرنگار : 71368

زن كراكي، سارق خودرو از آب درآمد

زن كراكي، سارق خودرو از آب درآمد

زن معتادي كه براي تامين كراك مورد نياز خود اقدام به سرقت خودروها مي كرد، دستگيرشد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، 14 شهريور ماه سال جاري، ماموران گشت پليس آگاهي در حين گشت زني در محدوده ميدان آزادي به يک‌دستگاه خودرو پرايد مظنون شدند.

ماموران با استعلام از مرکز هدايت و کنترل پليس آگاهي دريافتند كه خودرو سرقتي است و مأموران يگان گشت با استفاده از علايم هشدار دهنده براي توقف خودرو اقدام کردند. اما راننده پرايد سرقتي که زن جواني بود، بدون توجه به دستور پليس با افزايش سرعت اقدام به فرار در مسير جاده مخصوص به سمت کرج كرد.

اين راننده زن با حركت در ميان خودروهاي عبوري و با حرکات زيگزاگ تلاش مي‌كرد از دست ماموران فرار كند كه نهايتا پس از برخورد با چند دستگاه خودرو عبوري متوقف شد.

اين زن، پس از توقف نيز تسليم نشد و با قفل کردن درهاي خودرو سعي داشت تا از دست ماموران پليس فرار كند كه درنهايت كارآگاهان با شکستن يکي از شيشه‌هاي خودرو اين زن 28 ساله به نام « سکينه» را دستگير و به اداره پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل كردند.

پس از انتقال متهم به اداره آگاهي و با حضور مالباخته در پليس اگاهي مشخص شد كه خودرو از نزديکي فروشگاهي درخيابان ستارخان به سرقت رفته است.

بنا براظهارات مالباخته، وي در هنگام مراجعه به محل پارک خودرو، مي‌بيند كه خودروئي با مشخصات خودروش در حال ترک محل است و سارقان که يک مرد و يک زن بودند با پيچيدن به خيابان اصلي از محل دور شدند. اما متهم در اعترافات خود ضمن اعتراف به سرقت گفت كه در روز سرقت تنها بودم و هيچ کس با من نبود و به خاطر اعتياد اقدام به سرقت کردم.

سرهنگ مهرداد يگانه رييس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: متهم داراي اعتياد به مواد مخدر از نوع کراک بوده و تحقيقات در مورد ساير اتهامات وي ادامه دارد .

وي گفت: از آنجا كه متهمه داراي اعتياد است، احتمال اين‌که وي خودروهاي ديگري را نيز در کارنامه سرقت خود داشته باشد، زياد است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha