• جمعه / ۲ مهر ۱۳۸۹ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8907-00274

دستگيري يك شرو و دو نوچه‌اش در شهر قدس

دستگيري يك شرو و دو نوچه‌اش در شهر قدس

شرور سابقه داري که با اعمال مجرمانه خود، باعث اخلال در امنيت عمومي شهر قدس شده بود، از سوي مأموران پليس اين شهر دستگير شد.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاري دانشجويان (ايسنا)، سرهنگ حسين کربلائي زاده ـ فرمانده انتظامي شهر قدس با اعلام اين خبر افزود: در پي دريافت گزارش‌هايي مبني بر اينکه يکي از اراذل و اوباش معروف و شاخص شهر قدس به‌نام « نادر – ع » با همدستي چند نفر از نوچه‌هايش، با استفاده از سلاح گرم و سرد براي شهروندان ايجاد مزاحمت کرده و اقدام به تخريب اموال دولتي و ايجاد نزاع و درگيري دسته جمعي مي کنند، موضوع در دستور کار مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به اينکه متهم مکان مشخصي نداشت و بطور مرتب مخفيگاه خود را تغيير مي داد، تمامي محل‌هاي پاتوق وي تحت کنترل قرار گرفت و سرانجام درساعت1:30 بامداد 28 شهريور ماه شرور معروف به همراه دو نوچه‌اش سوار بر خودرو پژو 405 در حوالي ميدان شهر قدس مشاهده و تحت تعقيب نامحسوس مأموران قرار گرفت.

کربلائي زاده خاطرنشان كرد: در ادامه تعقيب و مراقبت، مأموران متهمان را تحت محاصره قرار داده و دستور ايست به آنها دادند؛ اما آنها توجهي نکرده و با افزايش سرعت خودرو، قصد فرار داشتند که مأموران با شليک تير هوايي ، خودرو مورد نظر را متوقف و در حاليکه متهمان مسلح به سلاح بودند، آن‌ها را خلع سلاح کرده و هر سه تن را دستگير کردند.

به گزارش ايسنا ـ فرمانده انتظامي شهر قدس تصريح کرد: « نادرـ ع » و دونوچه‌اش بنام‌هاي « فردين ـ الف » و « اميرـ ب» در بازجويي هاي مأموران پليس اطلاعات امنيت عمومي شهر قدس، به شرارت‌هاي مختلف خود اعتراف کرده و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha