• دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-13367
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

نماينده مشهد در مجلس: امروز شاهد جنگ نرم صليبي هستيم آتش زدن قرآن ناشي از اسلام هراسي است اين كارها نبايد ما را به جهت‌گيري انفعالي بكشاند

نماينده مشهد در مجلس: 
امروز شاهد جنگ نرم صليبي هستيم 
آتش زدن قرآن ناشي از اسلام هراسي است 
اين كارها نبايد ما را به جهت‌گيري انفعالي بكشاند

نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي گفت: بعضي از عناصر افراطي در آمريكا، نفرت انباشته شده خود را با آتش زدن قرآن نشان مي‌دهند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، سيد امير حسين قاضي‌زاده با بيان اين مطلب، افزود: اين عمل زشت عناصر افراطي در آمريكا ناشي از اسلام هراسي آن‌هاست، آمريكا كه مدعي دموكراسي و مهد دانش است، به چه دليلي به اين نقطه مي‌رسد كه اهانت به مقدسات دين اسلام مي‌كند.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: البته اين عمل زشت بي‌پاسخ نمي‌ماند و سرانجام اين توهين را خواهند ديد، ولي اين عمل که رفتار عرب جاهليت در مقابل طبع مهربان رسول اكرم بود، نشانگر قدرت گرفتن تفكر و انديشه اسلامي در دنياست.

وي ادامه داد: امروز صهيونيسم يهودي دست در دست صهيونيسم مسيحي فرآيند اسلام هراسي و تخطئه كردن اسلام را در كشورهاي غربي پيش گرفتند، چرا كه به خاطر تفكر اسلامي و رشد سريع اسلام گرايي در داخل كشورهاي غربي مورد تهديد قرار گرفته‌اند.

قاضي‌زاده ادامه داد: امروز چون نمي‌توانند با رافت اسلامي روبه‌رو شوند، با ايجاد تعصب مذهبي کور مي‌خواهند با رشد اسلام مقابله كنند.

اين عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان كرد: امروز ما شاهد يك جنگ صليبي جديد هستيم، زماني جنگ سخت صليبي بود، ولي امروز در راستاي جنگ نرم شاهد جنگ نرم صليبي هستيم.

وي تاكيد كرد: در پشت تمامي اين رفتار معاويه گونه و بني اميه گونه رژيم صهيونيستي و صهيونيزم جهاني، بايد مراقب باشيم كه ما را به جهت‌گيري انفعالي از اين زاويه وادار نکند و دشمني آن‌ها با انبياي الهي، ما را به دشمني با انبياي الهي كه آن‌ها به ظاهر خود را متمسك به آن‌ها مي‌دانند، يا به دشمني و جهت‌گيري با كتاب‌هاي آسماني نكشاند.

قاضي‌زاده خاطرنشان كرد: از جمله دلايلي كه باعث مي‌شود به اين رفتار مغرضانه دست بزنند و قرآن را بسوزانند، اسلام‌گرايي بيش از پيش اروپاييان و آمريكاييان است و در 30 سال آينده شاهد خواهيم بود كه بيشتر جمعيت جوامع اروپايي به اسلام گرويده و مسلمانان مي‌شوند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha