• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-12788
  • منبع : نمایندگی زنجان

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان خبرداد: دستگيري سارقان حرفه‌اي كابل‌برق و كارت سوخت

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان خبرداد:
دستگيري سارقان حرفه‌اي كابل‌برق و كارت سوخت

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان از دستگيري سه سارق حرفه‌اي سيم و كابل خبر داد و گفت: اعضاي اين باند به 20 فقره سرقت سيم و كابل اعتراف كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ مراد جعفري در اين باره تصريح کرد: طرح عملياتي مقابله با سرقت و جرايم تحت پوشش با بسيج كليه امكانات و نيروها در سطح زنجان به منظور افزايش امنيت پايدار و شناسائي و دستگيري سارقان در حال اجرا است.

وي افزود: در راستاي اجراي اين طرح در شهرستان خدابنده، دو سارق داخل خودرو و سه سارق حرفه‌اي سيم و كابل كه به صورت باندي فعاليت مي‌كردند، توسط پليس شناسائي و در يك اقدام ضربتي هر سه متهم دستگير شدند و در بازجويي فني صورت گرفته به 20 فقره سرقت سيم و كابل اعتراف كردند.

جانشين فرماندهي انتظامي زنجان افزود: ماموران انتظامي در شهرستان ابهر نيز در همين راستا با كار اطلاعاتي گسترده، 4 سارق منزل را شناسائي و دستگير كردند كه متهمان در بازجويي پليس، به 6 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و اموال مسروقه نيز كشف شد.

جعفري گفت: دو سارق كه با حضور در يكي از بانك‌هاي شهر زنجان يك دستگاه مانيتور را همراه با تخريب دستگاه خودپرداز به سرقت برده بودند، با اقدام ضربتي پليس شناسائي و دستگير شدند و پس از اعتراف به سرقت براي تحقيقات بيشتر در اختيار پليس آگاهي قرار گرفتند.

به گفته وي، فردي كه براي سوخت‌گيري با يك دستگاه خودرو به يكي از جايگاه‌هاي پمپ بنزين مراجعه كرده و با استفاده از كارت سوخت متصدي جايگاه اقدام به سوخت‌گيري كرده و علاوه بر عدم پرداخت بنزين سوخت‌گيري شده، كارت سوخت را نيز به سرقت برده و متواري شده بود، توسط ماموران كلانتري 12 زنجان دستگير شد.

به گزارش ايسنا، وي گفت: در پي اطلاع ماموران انتظامي كلانتري 15 زنجان مبني بر اينكه دو نفر جوان در حال بررسي محتويات يك كيف دستي هستند، گشت پليس در محل حاضر شد كه هر دو متهم با مشاهده پليس متواري شدند و با تعقيب و گريز يكي از متهمان كه سابقه‌دار نيز بوده و در ايام مرخصي از زندان به سر مي‌برد، دستگير و پس از انتقال به كلانتري به سرقت كيف دستي از داخل خودرو و يك دستگاه موتورسيكلت با همكاري دوستش اعتراف كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha