• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-12269
  • خبرنگار : 71368

علي‌رغم ممنوعيت تردد دربرخي محورهاي كشور؛ باز هم «هُوو» مرگ آفريد رييس پليس راهورناجا: تردد تريلرهاي «هُوو» درتمامي محورهاي منتهي به استان‌هاي شمالي ممنوع است

علي‌رغم ممنوعيت تردد دربرخي محورهاي كشور؛
باز هم «هُوو» مرگ آفريد
رييس پليس راهورناجا: تردد تريلرهاي «هُوو» درتمامي محورهاي منتهي به استان‌هاي شمالي ممنوع است

در حالي كه راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي تردد تريلرهاي «هُوو» را تا سوم مهرماه سال جاري در تعدادي از محورهاي كشور ممنوع كرد، يكي ديگر از اين تريلرها اين بار در جاده‌اي ديگر مرگ آفريد.

سردار اسكندر مومني، رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: با توجه به تعدد وقوع حوادث رانندگي به دليل نقص فني در سيستم‌ ترمز و مهار تريلرهاي هُوو و كشته و مجروح شدن تعدادي از هموطنان خصوصا در محورهاي برونشهري و پيش‌بيني افزايش بار ترافيكي در تعطيلات پاياني تابستان و در راستاي پيشگيري از وقوع تصادفات ناگوار و اختلال در عبور و مرور تردد تريلرهاي «هُوو» تا پايان روز شنبه سوم مهرماه سال جاري در تعدادي از محورهاي كشور ممنوع شده است.

وي افزود: بر اين اساس طي مدت ياد شده تردد تريلرهاي «هُوو» در محورهاي بندرعباس ـ سيرجان، رشت ـ قزوين، فيروزكوه، تهران ـ قم، خرم آباد ـ انديمشك، اصفهان ـ تهران و چمن بيد ـ جنگل گلستان ممنوع خواهد بود.

وي به ايسنا گفت: از سوي ديگر تردد انواع تريلر از جمله تريلر «هُوو» در محورهاي «هراز» و «كرج ـ چالوس» نيز كماكان ممنوع است.

در اين حال سرهنگ رسول ضياء الدين، رييس مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا در خصوص مهمترين تصادفات روز 19 شهريور ماه به برخورد سه دستگاه خودرو سواري تريلر بنز، تريلر هُوو و يك دستگاه پرايد اشاره كرد و به ايسنا گفت: اين حادثه در محور شيراز ـ مرودشت در استان فارس رخ داد كه بر اثر آن سه تن كشته و سه تن ديگر مجروح شدند.

وي تصريح كرد: به گفته كارشناسان پليس‌راه علت اين حادثه عدم رعايت حق تقدم از جانب تريلر بنز و همچنين انحراف به چپ تريلر هُوو بوده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha