• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 8906-06273
  • منبع : مطبوعات

بيانيه نيروي انتظامي براي شركت در راهپيمايي روز قدس

روابط عمومي نيروي انتظامي با انتشار بيانيه‌اي بر شركت در راهپيمايي روز قدس تاكيد كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اين بيانيه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحيم

سبحان الذي اسري بعبده ليلا من المسجد الحرام الي المسجد الاقصي الذي باركنا حوله لنريه من آياتنا انه هوالسميع البصير (اسرا ـ 1)

منزه است آن (خدايي) كه بنده‌اش را شبانگاهي از مسجدالحرام به سوي مسجد الاقصي ـ كه پيرامون آن را بركت داده‌ايم ـ سير داد، تا از نشانه‌هاي خود به او بنمايانيم كه اون همان شنواي بيناست.

«قدس» تعلق به مسلمين است و بايد به آنان برگردد. امام خميني(ره)

بار ديگر آخرين جمعه ما مبارك رمضان فرا رسيد تا فرصتي باشد براي رساندن صداي مظلوميت قدس شريف و ملت فلسطين از وراي همهمه‌هاي دروغين جهان استكبار به گوش همه‌ي جهانيان و همه‌ي وجدان‌هاي بيداري كه بيش از نيم قرن است شاهد اتحاد ننگين كفر و نفاق بر عليه اصلي‌ترين و مسلم‌ترين حقوق يك ملت هستند.

چه كسي مي‌تواند انكار كند 60 سال مقابله نابرابر گوشت و پوست و استخوان زنان و مردان و كودكان فلسطيني را در برابر گلوله‌هاي آتشين و غرش توپ‌ها و نعره‌ تانك‌هاي صهيونيست‌هايي كه فقط نان از تنور نفاق و بي‌غيرتي سران سازشكار دولت‌هاي دست نشانده و مهره‌هاي ناچيز نفوذ كرده در بطن ملت فلسطين مي‌خوردند؟ ناني كه نانخورش آن خون شهداي بي دفاع فلسطيني و لبناني است و ناني كه سكوت مرگبار مدعيان دروغين حقوق بشر و حمايت جنايتكارترين قدرت‌هاي نظامي جهان به ويژه آمريكا و انگليس خبيث خميرمايه آن است.

آري روز قدس فرا رسيد تا يك بار ديگر صداي مردم در محاصره غزه و صداي شهداي حاملان امدادها و كمك‌هاي اوليه به آنان به گوش‌هاي سنگين جهانيان برسد. و چگونه مي‌توان مسلمان بود و دل در غم اشغال قدس و فلسطين گداخته نگاه نداشت و بغض اسراييل اين غده عفوني استكبار در قلب جهان اسلام و حاميانش را در دل نپرورانيد؟

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران دوشادوش آحاد ملت مومن و روزه‌دار ايران هميشه حامي فلسطين بزرگ و منمادي آزادي قدس شريف درآخرين جمعه ماه مبارك رمضان امسال نيز در خيابان‌ها و ميعادگاه‌هاي نماز جمعه يكپارچه و پرشور شركت خواهد داشت تا بر ميثاق خويش با آرمان‌هاي امام راحل و منويات حيات بخش فرمانده معظم كل قوا « مدظله العالي» مهر دوباره‌اي زند. بدين اميد كه در قدس به امامت حضرت مهدي قائم آل محمد «عج» همه‌ي مسلمانان در قبله گاه اول مسلمين نماز فتح و پيروزي و فرج اقامه كنند و ما نيز در صفوف نمازگزاران حضرتش باشيم.»

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha