• شنبه / ۶ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-03865
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

انهدام باند سارقان كاميون‌ها

سارقاني كه در مرودشت با خوراندن آبميوه مسموم به رانندگان، خودروهاي باري و محموله آنها را سرقت مي‌كردند، توسط كارآگاهان پليس آگاهي دستگير شدند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ محمدي رييس پليس آگاهي استان فارس با اعلام اين خبر، گفت: در پي چندين فقره سرقت به عنف خودرو و محموله كاميون‌هاي باري در سطح شهرستان مرودشت با توجه به اهميت موضوع اكيپي از كارآگاهان پليس آگاهي مسوول رسيدگي به اين پرونده‌ها شدند و با بررسي صحنه‌هاي وقوع سرقت و جمع‌آوري اطلاعات اوليه مشخص شد كه تمام سرقت‌ها توسط يك گروه از سارقان حرفه‌اي صورت گرفته است.

محمدي افزود: كارآگاهان با استفاده از اقدامات اطلاعاتي و گزارش مردمي و گشت‌هاي نامحسوس موفق به شناسايي محل دپو محموله روغن نباتي‌هاي كاميون مسروقه شدند و با انجام تعقيب و مراقبت سرنشينان يك خودرو پرايد به هويت «نادر ــ ز» و «محمد ــ‌ الف» و يكي از بنكداران كه در اين انبار حضور يافته بود را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.

وي گفت: در بازرسي از انبار 10 تن روغن نباتي مسروقه كه به طرز ماهرانه‌اي مخفي شده بود، كشف و در ادامه 9 تن از همدستان و مالخران اموال مسروقه نيز دستگير شدند و در در بازجويي‌ها متهمان به هفت فقره سرقت محموله كاميون و وجوه نقد از رانندگان و چهار فقره سرقت به عنف خودرو اعتراف كردند و بيان داشتند كه تحت عناوين مختلف به رانندگان و خودروهاي مورد نظر مراجعه و بعد از سوار شدن با تعارف و خوراندن آبميوه مسموم، به محض خواب آلودگي راننده، خودرو را در اختيار گرفته و پس از انتقال آن به محل دلخواه محموله و اموال و مدارك آن را سرقت كرده و خودرو را در حاشيه جاده رها مي‌كرديم.

به گفته رييس پليس آگاهي فارس با اين اعترافات پرونده تكميل و اعضاي اين باند با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند، همچنين در بازسازي صحنه‌هاي سرقت كليه مالباختگان شناسايي و مقداري از اموال مسروقه كشف شده به صاحبانش مسترد و تحقيقات درباره ديگر سرقت‌ها ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha