• شنبه / ۶ شهریور ۱۳۸۹ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 8906-03123

*قيمت‌گذاري‌ اينترنت نيازمند نظارت دقيق‌تر* يك مدير شركت‌ اينترنتي: بايد پنج درصد از كاهش 20 درصدي قيمت پهناي باند به كاربران برسد

*قيمت‌گذاري‌ اينترنت نيازمند نظارت دقيق‌تر*
يك مدير شركت‌ اينترنتي:
بايد پنج درصد از كاهش 20 درصدي قيمت پهناي باند به كاربران برسد

به گفته يك مدير شركت‌ اينترنتي مي‌توان گفت كه كاهش 20 درصدي قيمت پهناي باند اينترنت با توجه به اين كه حدود يك چهارم هزينه شركت‌ها را به خود اختصاص مي‌دهد، بايد حدود پنج درصد براي كاربران كاهش يابد كه البته اين رقم بسته به شركت‌ها متفاوت است.

محمودرضا جولايي در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: هزينه پهناي باند اينترنت تقريبا يك چهارم هزينه شركت‌ها را به خود اختصاص مي‌دهد و طبيعي است كه با كاهش 20 درصدي قيمت پهناي باند نبايد انتظار داشت كه به همان ميزان قيمت اينترنت توسط شركت‌ها براي كاربران كاهش يابد.

وي افزود: با توجه به تورمي كه هر ساله شاهد آن هستيم و بالا رفتن حقوق و دستمزد افراد و ميزان اجاره و تورم در بخش هاي ديگر، هزينه شركت‌ها نيز افزايش مي‌يابد و با كاهش قيمت پهناي باند براي شركت‌ها نمي‌توان انتظار زيادي از شركت‌ها داشت.

جولايي در ادامه ابراز كرد: ‌در حوزه اينترنت و شركت‌هاي اينترنتي هر كسي براي خود يك تعرفه و قيمت‌گذاري دارد كه به اعتقاد من مهم‌ترين موضوع اين است كه برروي اين بخش نظارت دقيق‌تري صورت بگيرد.

به اعتقاد اين فعال اينترنتي بايد بررسي دقيق‌تري بر اين موضوع اعمال شود و درصد تاثير اين كاهش براي شركت‌ها مشخص و دقيقا محسبه و اين موضوع به‌صورت دقيق مشخص شود كه پهناي باند چند درصد قيمت تمام شده اينترنت را به خود اختصاص مي‌دهد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha