• دوشنبه / ۱ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-00162
  • خبرنگار : 71291

عضو كميسيون فرهنگي مجلس به ايسنا خبر داد: اعزامي تيمي براي بررسي وضعيت انتقال كاركنان بخش‌هايي از سازمان ميراث فرهنگي به اصفهان و شيراز

عضو كميسيون فرهنگي مجلس به ايسنا خبر داد:
اعزامي تيمي براي بررسي وضعيت انتقال كاركنان بخش‌هايي از سازمان ميراث فرهنگي به اصفهان و شيراز

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، گفت: در خصوص بررسي وضعيت نقل و انتقال كاركنان سازمان ميراث فرهنگي به استان‌هاي اصفهان و شيراز تيمي به اين دو استان اعزام خواهند شد.

سيدرمضان شجاعي كياسري در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در ارزيابي از جلسه‌ي روز گذشته‌ي كميسيون فرهنگي مجلس، گفت: روز گذشته كميسيون ميزبان دو ميهمان از جمله بقايي رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري بود كه وي در خصوص نقل و انتقال كاركنان سازمان ميراث فرهنگي كه به استان‌هاي اصفهان و شيراز منتقل شده‌اند؛ توضيحاتي به اعضاي كميسيون ارايه داد.

وي افزود: در اين زمينه كميسيون مقرر كرد با اعزام تيمي، انتقال بخش‌هايي از ميراث فرهنگي و صنايع دستي به برخي استان‌ها را مورد بررسي قرار داده و نتيجه را به كميسيون ارايه دهند و سپس در اين زمينه تصميم‌گيري شود.

نماينده‌ مردم ساري در خانه‌ ملت، هم‌چنين به حضور مصطفوي رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در جلسه‌ي ديروز كميسيون اشاره كرد و گفت: وي نيز در خصوص عملكرد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و مسووليت و ماموريت سه ساله‌ي خود به كميسيون فرهنگي گزارشي ارايه كرد.

عضو كميته رسانه و هنر مجلس هم‌چنين به بررسي قانون جامع مطبوعات در جلسه امروز با حضور تعدادي از اعضاي كميسيون فرهنگي و اعضاي كميته رسانه و هنر مجلس و معاون و مدير كل مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اشاره كرد و گفت: در اين زمينه سعي مي‌كنيم هر چه سريع‌تر اين قانون را به نتيجه برسانيم.

به گزارش ايسنا، هم‌چنين در ابتداي جلسه روز گذشته كميسيون فرهنگي تعدادي از اعضاي كميسيون نگراني خود دال بر تظاهر به روزه‌خواري در محيط‌هاي ورزشي را اعلام كردند. در اين جلسه اعضاي كميسيون ضمن آن‌كه از ورزشكاران خواستند تا اين مساله را مراعات كنند، از مسوولان ورزشي نيز درخواست كردند نسبت به اين مسائل حساسيت بيشتري داشته باشند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha