• شنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8905-09302
  • خبرنگار : 71368

تصفيه حساب مسلحانه قاچاقچيان مواد مخدر

تصفيه حساب مسلحانه قاچاقچيان مواد مخدر

دو فروشنده موادمخدر هنگامي كه متوجه شدند قاچاقچيان قصد ندارند در قبال انتقال موادمخدر مبلغ مورد توافق را به آنها بدهند با استفاده از سلاح اقدام به تصفيه حساب کردند.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا؛ مأموران کلانتري 160 خزانه در ساعت 7 صبح 31 خرداد ماه سال جاري از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 در جريان تيراندازي منجر به جرح در ساختمان در حال ساختي واقع در منطقه خزانه قرار گرفتند. با حضور مأموران در محل مشاهده شد که دو نفر بر اثر اصابت گلوله از ناحيه پا مجروح شدند که هر دو به مرکز درماني انتقال پيدا کردند. پرونده جهت رسيدگي در دستور كار كاراگاهان؛ پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقيقات از دو مصدوم پرونده، آنها در توضيحات خود به کارآگاهان پليس آگاهي گفتند كه دو نفر جوان ناشناس وارد ساختمان نيمه کاره محل کار آنها شده و پس از تهديد و تيراندازي به آنها مبلغ5 ميليون تومان را از آنها سرقت و سپس متواري شدند.

کارآگاهان پليس آگاهي در ادامه تحقيقات خود و با وجود اظهارات اوليه دو مصدوم پرونده مبني بر ناشناس بودن سارقان، نظر به اظهارات ضد و نقيض اين دو نفر در طي تحقيقات تحقيقات گسترده‌اي را از منطقه وقوع سرقت انجام داده که نهايتا با انجام تحقيقات گسترده موفق به شناسايي يکي از سارقان به نام «اکبر» (19 ساله) شدند که پيش از اين به عنوان کارگر ساختماني در يکي از واحدهاي مسکوني واقع در همان کوچه محل وقوع سرقت مسلحانه مشغول به کار بوده است .

با شناسايي مخفيگاه «اکبر» در يكي استان‌هاي غربي کشور، کارآگاهان به محل سکونت متهم رفته در مورخه 10 مرداد ماه وي را دستگير کردند.

«اکبر» پس از دستگيري با اعتراف صريح به سرقت مسلحانه، ديگر متهم پرونده و همدست خود به نام« احسان» را كه او نيز ( 19 ساله ) داشت را معرفي کرد که اين متهم نيز دستگير شد.

پس از انتقال متهمان به پليس آگاهي تهران، آنها در اعترافات خود درباره سرقت مسلحانه مبلغ 5 ميليون تومان عنوان داشتند که دو فرد مصدوم داخل ساختمان نيمه کاره، خريداران موادمخدر هستند که قرار بود تا پس از انتقال مواد از سوي آنها « احسان و اکبر»، مبلغ يک ميليون تومان را به آنها پرداخت كنند اما با وجود تحويل گرفتن مواد از پرداخت مبلغ مورد توافق خودداري کرده که همين امر باعث درگيري ميان آنها شده و آنها نيز در حين درگيري از اسلحه کمري همراه خود براي دريافت پول و نهايتا سرقت استفاده کرده که منجر به شليک گلوله و مجروح شدن دو مصدوم شده است.

سرهنگ سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، ضمن اعلام کشف يک قبضه سلاح کمري از مخفيگاه متهمان، در ادامه اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر با توجه به اظهارات متهمان درباره انجام سرقت مسلحانه و انتقال موادمخدر به تهران، با صدور دستور قضايي از سوي مرجع قضايي متهمان جهت انجام تحقيقات تکميلي و شناسايي ديگر جرايم احتمالي در اختيار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha