• چهارشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8905-07816
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

پايان اختلافات خانوادگي به سرقت منجرشد

كارآگاهان، سارق سابقه‌داري را كه اقدام به سرقت منزل در شهرستان مشهد كرده بود، شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ صادقي، در توضيح اين خبر، گفت: فردي با مراجعه به پليس آگاهي گفت كه منزل وي مورد دستبرد واقع شده و سارق مبادرت به سرقت طلا و وجه نقد به ارزش 150 ميليون ريال كرده است، ماموران در صحنه جرم حاضر و با بررسي‌هاي علمي متوجه شدند كه سارق با استفاده از كليد وارد شده، اما براي فريب ماموران اقدام به تخريب در ورودي كرده و گاو صندوق را به درون حمام برده و با تخريب آن، 150 ميليون ريال وجه نقد و طلاجات به سرقت برده‌اند.

كارآگاهان در تحقيق از مالباخته متوجه شده شاكي با داماد خواهر خود اختلاف داشته كه با استعلام سوابق وي دريافتند كه از سارقان ‌سابقه‌دار بوده و در شيراز سكونت دارد.

در ادامه كارآگاهان با اخذ نيابت قضايي به شيراز عزيمت و پس از شناسايي محل سكونت متهم طي يك اقدام ضربتي متهم به نام «عليرضا ــ م» را دستگير و براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي انتقال مي‌دهند.

در بازجويي‌هاي انجام شده متهم براي منحرف كردن ذهن كارآگاهان ادعا كرد كه هيچ نقشي در سرقت نداشته، اما آثار و مدارك به دست آمده و سوابق كيفري متهم چاره‌اي جز اعتراف باقي نگذاشت و به سرقت منزل فوق با همدستي يكي از دوستانش به نام «فرشيد ــ ك» اعتراف و در بازرسي از محل اختفاء وي كليه اموال مسروقه كشف و تحويل مالباخته شد.

متهم گفت كه به دليل اختلافي كه با شاكي داشتم، نقشه سرقت را با يكي از دوستانم مطرح و از آنجا كه كليد در ورودي منزل را داشتم به راحتي وارد شديم، اما با تخريب راه‌هاي ورودي قصد گمراه كردن ماموران را داشتيم كه موفق به اين امر نشديم.

در نهايت متهم به همراه پرونده به دادسرا معرفي و با صدور قرار قانوني روانه زندان شد و همچنين تلاش براي دستگيري متهم متواري و كشف سرقت‌هاي احتمالي ديگر با جديت ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha