• چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۸۹ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: علمی2
  • کد خبر: 8904-16928
  • خبرنگار : 71038

وزير ارشاد امروز با شمقدري از جلسه‌ي هيات دولت خارج شد حسيني در جمع خبرنگاران: تشكيل شوراي عالي سينما مورد موافقت قرار گرفت

وزير ارشاد امروز با شمقدري از جلسه‌ي هيات دولت خارج شد
حسيني در جمع خبرنگاران: تشكيل شوراي عالي سينما مورد موافقت قرار گرفت

دكتر حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ظهر امروز ـ 30 تير ماه ـ با همراهي جواد شمقدري معاون سينمايي خود از جلسه‌ي دولت خارج شد و اظهار داشت كه امروز در جلسه‌ي هيات دولت، شمقدري به ارائه گزارشي از وضعيت سينماي ايران به اعضاي هيات دولت و رييس‌جمهور پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر حسيني كه در جمع خبرنگاران حضور پيدا كرده بود، گفت: امروز آقاي شمقدري گزارشي از وضعيت سينماي ايران و اقداماتي كه در طول اين 9 ماهه اخير انجام شده و سياست‌گذاري‌هايي كه صورت گرفته ارائه دادند و برنامه‌هاي آتي را توضيح دادند و مشكلات و مباحث را مطرح كردند.

وي ادامه داد: جلسه‌ي خوبي بود، اعضاي دولت نيز نظرات‌شان را مطرح كردند و رييس‌جمهور نيز از فعاليت‌هايي كه در اين حوزه انجام شده تقدير كردند.

وي گفت: تشكيل شوراي عالي سينما كه بحث آن مطرح شده بود مورد موافقت رييس‌جمهور قرار گرفت و اين گام خوبي و بي‌سابقه‌اي در مورد سينماي كشور است و اين شورا به رياست رييس‌جمهوري تشكيل خواهد شد و به زودي اعضاي شوراي عالي سينما مشخص خواهد شد.

خبرنگاري از وزير ارشاد در ارتباط با دستمزد گزاف برخي از هنرپيشه‌ها و اهالي سينما پرسيد كه وزير ارشاد گفت: اجازه بدهيد جواب اين سوال را آقاي شمقدري بدهند.

شمقدري در پاسخ به اين سوال گفت: ما در تلاش هستيم كه با همكاري اهالي سينما و تهيه‌كنندگان اين دستمزدها را نظام‌مند كنيم و ساماندهي شود.

حسيني همچنين در پاسخ به سوالي در مورد نظام جامع رسانه‌اي كشور نيز گفت: نظام جامع رسانه‌اي كشور آماده است و منتظريم كه در دولت مطرح شود.

وي همچنين در پاسخ به سوالي در ارتباط با بيمه خبرنگاران كه به عنوان بيمه مشاغل سخت محسوب شود، گفت: خبرهايي در ارتباط با وضعيت خبرنگاران در روز هفده مرداد روز خبرنگار اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha