• سه‌شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 8903-07529
  • منبع : مطبوعات

بيانيه سازمان بسيج دانش‌آموزي و فرهنگيان در محكوميت رژيم صهيونيستي

سازمان بسيج دانش‌آموزي و فرهنگيان در محكوميت رژيم صهيونيستي بيانيه صادر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است:

« رژيم نامشروع اسراييل كه ساختار سياسي خود را بر روي خون‌هاي مردان و زنان و كودكان مظلوم فلسطين بنا نهاده است بار ديگر در يك حركت زشت و سخيف با حمله تروريستي به ناوگان آزادي (كمك‌هاي بشردوستانه كشورهاي مختلف) كه برخاسته از اراده ملت‌هاي آزادي‌خواه جهان در پشتيباني از مردم غزه بود، خون عده‌اي از نمايندگان ملت‌ها را ريخت و خوي ددمنشانه و ضدبشري خود را به جهانيان نشان داد.

اين اولين و آخرين جنايت رژيم صهيونيستي نيست، 60 سال است كه اين رژيم با حمايت كشورهاي استكباري تاريخ پر جنايتي از خود به جاي گذاشته است.

به‌راستي اين رژيم هولناك ضد بشري مجوز قتل و غارت و دزدي دريايي و سفاكي را به پشتوانه كدام مباني نظري و قدرت بين‌المللي كسب مي‌كند. آمريكا و انگليس مدعيان به اصطلاح حقوق بشر چرا سكوت مرگبار پيشه كرده‌اند مگر رژيم صهيونيستي به پشتوانه همين نظام سلطه دست به كشتار نمي‌زند؛ اين‌ها در قتل و خونريزي و غارت رژيم صهيونيستي شريك هستند.

امروز افكار عمومي دنيا عليه اين حركت سخيف بسيج شده است و مي‌رود اين رژيم بي‌هويت را متزلزل‌تر كند؛ بنابراين بر همه ملت‌هاي مسلمان و آزادي‌خواه فرض است كه در پشتيباني از مردم غزه كه در محاصره چندين ساله اين رژيم به سر مي‌برند به پاخيزند و كار اين رژيم را يكسره كنند.

حكام و سران برخي از كشورهاي اسلامي نيز بدانند كه امروز روز بيداري اسلامي است. مردم مسلمان سرشار از خشم دروني هستند و اگر آنان سكوت خود را نشكنند علاوه بر شريك بودن در اين جنايت و خونريزي و غارت، در آينده بغض دروني ملت‌شهان آن‌ها را نابود مي‌كند ديگر جاي فريب خوردن از دشمنان نيست. دست نظام سلطه و فريب‌هاي رييس جمهوري آ‌مريكا براي همه رو شده است و اين رژيم نمي‌تواند باقي بماند و از بين رفتني است پس سرنوشت خودتان را از اين رژيم منحوس جدا كنيد.

در پايان از سازمان كنفرانس اسلامي و ديگر مجامع آزادي خواه انتظار دارد اقدام عملي موثر عليه اين رژيم متجاوز كه پايبند به رعايت كم‌ترين حقوق بشري و قوانين بين‌المللي هم نيست در دستور كار خود قرار دهند.»

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha