• سه‌شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8903-07097

سروري درگفت‌وگو با ايسنا: با حمله به "ناوگان آزادي غزه"، ناقوس سقوط رژيم صهيونيستي به گوش مي‌رسد

سروري درگفت‌وگو با ايسنا:
با حمله به "ناوگان آزادي غزه"، ناقوس سقوط رژيم صهيونيستي به گوش مي‌رسد

يك عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، حمله رژيم صهيونيستي به "ناوگان آزادي غزه" را نشانه عجز و استيصال اين رژيم عنوان كرد و گفت: با اين حمله ناقوس سقوط اسراييل به گوش مي رسد.

پرويز سروري، نماينده تهران در خانه ملت در گفت وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با نادر توصيف كردن حمله رژيم صهيونيستي به "ناوگان آزادي غزه" در تاريخ بشر، اظهار داشت: اين حمله در شرايطي صورت گرفت كه اين كاروان با پرچم سفيد و بدون هيچ قدرت دفاعي بود و كشورهاي غربي نيز هيچ اقدامي در برابر آن انجام ندادند و كاروان‌ را رها كردند تا جنايتكاران رژيم صهيونيستي به آن حمله كنند.

وي ادامه داد:‌ اين مساله در واقع نمايش ليبرال دموكراسي غرب براي دنياست كه استانداردهاي دو گانه آنها را به همه مي‌نماياند.

سروري با بيان اين كه رژيم صهيونيستي وقتي در مورد خلبان متجاوز خود اشك تمساح مي ريزد، دنيا معطوف به آن مي‌شود، افزود: اما اين مدعيان ليبرال دموكراسي در برابر جان مردم بي‌دفاع سكوت كرده‌اند. همچنين آمريكا كه ايران را - به دليل امكان وجود نيتي در جهت ساخت بمب اتمي - با تحريم مواجه مي‌كند، در برابر اين جنايت رژيم صهيونيستي هيچ موضعي را اتخاذ نمي‌كند.

به گفته نماينده تهران، اين نخستين بار نيست كه مجامع بين‌المللي از اقدامات اين چنيني رژيم صهيونيستي حمايت مي‌كنند كه در واقع به نوعي نشانگر رفتارهاي دو گانه غرب است.

دبير مجمع نمايندگان استان تهران با تاكيد بر اين كه اين حمله افول انديشه ليبرال دموكراسي،‌ سكولاريسم و رژيم صهيونيستي را به حقيقت نزديك مي‌كند، اضافه كرد: افول اسراييل در زمان جنگ 33 روزه آغاز و در جنگ 22 روزه تشديد شد و اين بار نيز ناقوس سقوط آن به گوش مي رسد؛ چرا كه چيزي عجز و استيصال را به نمايش نگذاشت.

نماينده تهران در ادامه، رفتار سخيف برخي مجامع بين‌الملل را نيز نماد تبعيض معرفي كرد و با بيان اين كه بايد اين رژيم بر اساس منشور ملل متحد مورد تهديد نظامي و تحريم قرار گيرد، گفت: بايد اقدامات لازم عليه اين رژيم صورت گيرد تا مرهمي بر دل زخم خوردگان باشد و موجب محدود شدن حوزه‌ي نفوذ اسراييل در دنيا شود.

وي گفت: با اين وضع بعيد مي‌دانم مردم تركيه اجازه دهند اسراييل و آمريكا در كشورشان حضور نظامي داشته باشند. همچنين از اتحاديه‌ي عرب و سازمان كنفرانس اسلامي انتظار مي‌رود كه با قدرت در عرصه حضور يابند و مواضع انقلابي اتخاذ كنند.

سروري همچنين اين مساله را موجب تقويت ادبيات مقاومت در منطقه دانست.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha