• دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 8903-06668

منتجب‌نيا در گفت‌وگو با ايسنا: حمله رژيم صهيونيستي به "ناوگان آزادي" چهره‌ي كساني كه دم از حقوق بشر مي‌زنند را نشان داد

منتجب‌نيا در گفت‌وگو با ايسنا:
حمله رژيم صهيونيستي به "ناوگان آزادي" چهره‌ي كساني كه دم از حقوق بشر مي‌زنند را نشان داد

قائم مقام حزب اعتماد ملي گفت: حمله رژيم صهيونيستي به "ناوگان آزادي غزه" موجب رسوايي و فضاحت بيش‌تر صهيونيست‌ها و آگاهي بيش‌تر ملت‌ها نسبت به اين رژيم شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمين منتجب‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به "ناوگان آزادي غزه" خاطرنشان كرد: ناوگان آزادي غزه كه جمعي از نخبگان و صاحب‌نظران و دلسوزان از حدود 50 كشور كه نوعا از افراد برجسته بودند و در ميان آنان نمايندگاني از مجلس و يا شخصيت‌هاي مختلف حضور داشتند، اقدامي پسنديده و انسان دوستانه بود كه براي كمك كردن به ملتي كه مدت‌هاي زيادي است در محاصره اقتصادي قرار گرفته بودند و ملتي كه تسليم ظلم و جنايت نمي‌شود و به اين دليل از حداقل زندگي محروم شده است، شكل گرفت.

وي ادامه داد: بايد از كساني كه اين اقدام شجاعانه را انجام دادند و سازماندهي كردند و به ويژه تركيه كه نيروي زيادي در اين راستا گذاشته است، تقدير كنيم.

او افزود: جنايتي كه رژيم صهيونيستي انجام داد چند موضوع را گوشزد مي‌كند. اين جنايت هويت پليد و ضدانساني رژيم صهيونيستي را نشان مي‌دهد. اگر امام بزرگوار ما رژيم صهيونيستي را به عنوان غده‌ سرطاني در منطقه معرفي كردند و مي‌فرمودند مسلمانان بايد تا آخر دست به دست هم دهند و در مقابل آن بايستند،‌ به خوبي پي به هويت ددمنشانه و ضدانساني صهيونيست‌ها پي برده بودند.

منتجب‌نيا ادامه داد: هر جنايتي كه اين رژيم مرتكب مي‌شود پرده‌اي از چهره كريه و ضد انساني اين رژيم افشا مي‌كند و مردم را آگاه مي‌كند كه هويت اين فاجعه چيست،اي كاش برخي از ساده‌انديشان كه گاهي جملاتي را ابراز كردند، عبرت بگيرند و بدانند كه صهيونيست‌ها همه يكپارچه هستند و در جنايت‌پيشگي تفاوتي بين‌شان نيست.

قائم مقام حزب اعتماد ملي تاكيد كرد: اين جنايت هويت رژيم صهيونيستي را بيش از پيش براي جهانيان و همه ملت‌ها آشكار كرد و هيچ انسان آگاهي در دنيا و حتي يهوديان نيز نمي‌توانند در مقابل اين جنايت وجدان‌شان را قانع كنند كه رژيم تا چنگ و دندان مسلح با مردم بي‌سلاحي كه مي‌خواهند اقدام انسان دوستانه را بدون هيچ‌گونه بعد نظامي انجام دهند، مقابله كنند و عقلا و وجدانا اين اقدام را محكوم مي‌كنند.

منتجب‌نيا تاكيد كرد:‌ حمله رژيم صهيونيستي به اين ناوگان موجب رسوايي و فضاحت بيش‌تر صهيونيست‌ها و آگاهي بيش‌تر ملت‌ها نسبت به اين رژيم شده است.

او ادامه داد: كساني كه دم از حقوق بشر مي‌زنند و كشورها و ملت‌ها را متهم به مخالفت با حقوق بشر مي‌كنند و از قدرت‌هاي بزرگ از جمله آمريكا و انگليس و ساير كشورها هستند، امروز در آزمايش عجيبي قرار گرفتند. همواره آن‌ها نشان داده‌اند كه تظاهرشان به حقوق بشر رياكارانه و فريب‌كارانه بوده است. امروز ديگر هيچ كسي از آنان نمي‌پذيرد كه آمريكا و انگليس دم از حقوق بشر بزنند و در اين رابطه سكوت كنند يا اقدام قاطعي انجام ندهند.

قائم مقام حزب اعتماد ملي تاكيد كرد: مجامع بين‌المللي اعم از سازمان ملل، شوراي امنيت، اتحاديه عرب، سازمان كنفرانس اسلامي و مجامع مختلف در بحران و عرصه‌اي از امتحان قرار گرفته‌اند كه چگونه عكس‌العمل نشان دهند و با اين جنايت چگونه برخورد مي‌كنند. اين جنايت‌ها بسياري از حقايق را افشا مي‌كند و چهره‌ي كساني كه دم از حقوق بشر مي‌زنند را به ملت‌ها نشان مي‌دهد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha