• چهارشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۸۹ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 8901-04863
  • منبع : مطبوعات

معاون ايران‌خودرو: امسال 110هزار دستگاه خودرو بيشتر از سال گذشته وارد بازار مي‌كنيم

معاون ايران‌خودرو:
امسال 110هزار دستگاه خودرو بيشتر از سال گذشته وارد بازار مي‌كنيم
معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران‌خودرو گفت: با توجه به حضور پربركت مقام معظم رهبري در ايران خودرو و در راستاي شعار كار مضاعف؛ همت مضاعف، امسال 110 هزار دستگاه خودرو بيشتر از سال گذشته به بازار عرضه مي‌شود. به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، علي اصغر سرائي نيا افزود: حضور پر بركت مقام معظم رهبري در ايران خودرو نويد بخش سال پويا همراه با بهره‌وري مضاعف در ايران خودرو خواهد بود. لذا وظيفه تمامي كاركنان معاونت بازاريابي وفروش ايران خودرو اين است كه امسال با همدلي بيشتر رضايت مشتريان را به نحو احسن به دست آورند. وي افزود: واحد بازاريابي درسال 1389 با توجه به هدف گذاري افزايش فروش 110 هزار دستگاهي، نقش محوري براي گروه صنعتي ايران خودرو خواهد داشت؛ لذا برنامه‌هايي درقالب طرح هاي آموزش بازاريابي و خدمات ويژه فروش به اجرا در مي آيد تا خودرو بر اساس سليقه ورفاه مشتريان به بازار عرضه شود. وي درباره آموزش‌هاي لازم براي آشنايي شبكه فروش به بازاريابي هاي جديد وعلمي ياد آور شد: ايران خودرو در سال جديد تصميم دارد كه آموزش هاي تخصصي را جهت ارتقاي آگاهي نمايندگي هاي مجاز با علم روز فروش و بازاريابي به اجرا درآورد. معاون بازاريابي وفروش ايران خودرو در خصوص خدمات فروش نيز گفت: طرح خدمات فروش نيز براي نخستين بار درسال 1389 به اجرا در مي آيد كه هدف از اجراي اين طرح رضايت حداكثري مشتريان از فرايند خريد خودرو است. وي ازتوسعه فروش اينترنتي به عنوان يكي از استراتژي هاي بازاريابي ايران خودرو درسال جاري خبر داد و افزود: درسال جاري براي رفاه هرچه بيشتر خريداران خودرو فروش اينترنتي ايران خودرو با روش هاي سهل و آسان توسعه خواهد يافت. سرائي نيا در جمع پرسنل بازاريابي اين شركت به وضعيت بازار محصولات ايران خودرو درسال جاري اشاره كرد وگفت: امسال حدود 200 هزار دستگاه خودرو ازمحصولات اين شركت جايگزين خودروهاي فرسوده و تاكسي خواهد شد و از سوي ديگر بسياري از سازمان‌ها درحال انعقاد قراردادهاي عمده خودرو براي ناوگان حمل ونقل خود هستند، بنابراين پيش بيني مي‌شود كه با اجرايي شدن روش‌هاي جديد بازاريابي، تقاضا براي محصولات ايران خودرو درسال جاري بيش از سال گذشته باشد. وي به ديگر ظرفيت هاي موجود براي فروش خودرو دربازار مناطق مختلف كشور اشاره كرد و گفت: در سال جاري سبك‌هاي متنوع فروش براي هريك از استان‌ها و شهرستان‌ها به اجرا در مي آيد تا مردم اين مناطق با توجه به ميزان درآمد خويش قادر به خريد خودرو باشند. او خاطرنشان كرد: اكنون شهرهاي ديگر كشور با افزايش جمعيت و نيز طولاني شدن مسافت‌هاي درون شهري روبه‌رو هستند. لذا برنامه‌هايي دراين معاونت درحال تدوين است تا تمركز فروش خودرو به شهرستان‌هاي كشور افزايش يابد. معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو خاطرنشان كرد: بيش از 90 درصد از خودروها به موقع به مشتريان تحويل داده شده كه اين روند در سال 1389 بهبود خواهد يافت. سرائي نيا در پايان گفت: تمامي خودروها بر اساس سلائق و انتخاب مشتريان از نظر رنگ، آپشن و نوع خودرو تحويل داده شده است. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha