• یکشنبه / ۲۴ آبان ۱۳۸۸ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8808-00951.137172

كوچك‌زاده در تذكري خطاب به لاريجاني: شما تحمل شنيدن حرف درست را نداريد لاريجاني: تذكر وارد نيست؛ حرف‌هاي شما قابل شنيدن نيست

علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در واكنش به تذكر مهدي كوچك‌زاده نماينده‌ي تهران كه نسبت به نطق علي مطهري و مهدي سنايي مخالفان وزير پيشنهادي رفاه تذكر داد، گفت: به خاطر برخي از مسائل جناحي شما نمي‌توانيد به افراد توهين كنيد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مهدي كوچك‌زاده بعد از نطق علي مطهري و مهدي سنايي نمايندگان تهران و نهاوند در مخالفت با محصولي وزير پيشنهادي رفاه طي تذكري با استناد به بند 11 ماده‌ 23 آيين‌نامه خطاب به لاريجاني گفت: يكي از راه‌هاي حفظ شان و منزلت مجلس دقت در مطالبي است كه از تريبون مجلس بيان مي‌شود.

وي گفت: يك نوع مطالبي كه به كيفيت مجلس خدشه وارد مي‌كند، زدن حرف بي‌معنا است، من نمي‌خواهم بگويم آقاي محصولي ثروت دارد يا خير، اما آقاي سنايي و مطهري بحث از ثروت هنگفت ايشان مي‌كنند.

سخنان كوچك‌زاده كه به اينجا رسيد لاريجاني سخنان وي را قطع كرد و گفت: تذكر شما وارد نيست مخالف و موافق مي‌توانند صحبت كنند و تشخيص اين مساله كه اين بحث‌ها غلط يا درست است بر عهده‌ي نمايندگان است.

كوچك‌زاده كه نسبت به خاموش شدن بلندگويش به شدت اعتراض مي‌كرد با اين جمله لاريجاني مواجه شد كه شما حرف‌هايتان را زديد من هم اين حرف‌ها را شنيدم و تذكر شما را وارد نمي‌دانم.

كوچك‌زاده كه بدون بلندگو و به صورت ايستاده و با فرياد به اعتراض خود خطاب به لاريجاني گفت: شما تحمل شنيدن حرف درست را نداريد كه لاريجاني به وي گفت: حرف‌هاي شما قابل شنيدن نيست شما حرف‌هايي مي‌زنيد كه نمايندگان را ناراحت مي‌كند.

رييس مجلس سپس از نمايندگان خواست كه با متانت حرف‌هاي خود را بيان كنند.

لاريجاني خطاب به كوچك‌زاده گفت: به بهانه‌ي تذكر دادن مخالفت كردن درست نيست، شما حق نداريد توهين كنيد.

كوچك‌زاده كه همچنان فرياد مي‌كشيد، گفت: پس ثروت آقاي سنايي و مطهري از كجا آمده است؟ كه لاريجاني با واكنش تندتري به وي گفت: آقاي مطهري هيچ ثروتي ندارد و شما هم به خاطر برخي از مسائل جناحي نمي‌توانيد به افراد توهين كنيد.

سپس رييس مجلس از ناطق بعدي خواست كه سخنان خود را آغاز كند و ديگر اجازه‌ي صحبت به كوچك‌زاده را نداد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha