• یکشنبه / ۳ آبان ۱۳۸۸ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8808-00004.128547

/رسانه اخلاق‌گرا، رسانه سالم/ ‌عظيمي در گفت‌وگو با ايسنا: رسانه‌ واقع‌گرا به دنبال ايجاد فضاي تهمت، افترا و شايعه‌پراكني نمي‌رود

/رسانه اخلاق‌گرا، رسانه سالم/
‌عظيمي در گفت‌وگو با ايسنا:
رسانه‌ واقع‌گرا به دنبال ايجاد فضاي تهمت، افترا و شايعه‌پراكني نمي‌رود
سخنگوي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي آموزش اخلاق حرفه‌اي در رسانه‌ها را يك ضرورت خواند و گفت: مديران رسانه‌ها چه در مورد خود و چه در مورد خبرنگاران‌شان بايد چنين امري را مورد توجه قرار دهند. محمد عظيمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) با بيان اين‌كه " يك رسانه اخلاق‌گرا رسانه اي است كه به واقعيات توجه كند و منطق بر آن حاكم باشد" تاكيدكرد: يك رسانه اخلاق‌گرا رسانه‌اي است كه از روي احساسات مطلبي را درج نكند و تلاش كند تا تحليل و نظر خود را به جاي نظر گوينده به مخاطب القا نكند. وي با بيان اين‌كه " چنين رسانه‌اي تلاش دارد اصول حرفه‌اي را با اصول اخلاقي و انساني هماهنگ كند" خاطرنشان كرد: اگر رسانه‌اي بخواهد واقع‌گرا باشد و حقايق را در نظر بگيرد به دنبال ايجاد فضاي تهمت، افترا و شايعه‌پراكني نمي‌رود. وي با بيان اين‌كه " خروج از حق و عدالت در بيان مطلب در يك رسانه امري بسيار ناپسند است" گفت: يك خبرنگار حرفه‌اي سعي مي‌كند اخلاق انساني و اسلامي را رعايت و آن را به مخاطب منتقل كند. سخنگوي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي هم‌چنين درباره عملكرد خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) نيز گفت: من مي‌توانم در مورد خبرهايي كه تاكنون از سوي من منتقل شده است اظهارنظر كنم و بگويم كه هيچ‌گاه از ايسنا تخطي و عملكرد خلاف اخلاق نديده‌ام. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha