• چهارشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۸۸ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 8807-02798
  • خبرنگار : 71251

معاون سازمان هواپيمايي: *وظيفه‌مان را براي برقراري پروازها با عراق انجام داديم *انجام پروازها مستلزم هماهنگي سازماني حج و زيارت با شركت‌هاي هواپيمايي است

معاون سازمان هواپيمايي:
*وظيفه‌مان را براي برقراري پروازها با عراق انجام داديم
*انجام پروازها مستلزم هماهنگي سازماني حج و زيارت با شركت‌هاي هواپيمايي است

معاون هوانوردي و امور بين‌الملل سازمان هواپيمايي كشوري اعلام كرد: ايجاد ارتباط هوايي با كشورها، وظيفه سازمان هواپيمايي كشوري است كه اين هماهنگي در مورد پروازهاي ايران و عراق صورت گرفته و برقراري پروازهاي اين دو كشور و هماهنگي‌هاي بعدي برعهده سازمان حج و زيارت و شركت‌هاي هواپيمايي است.

جمشيد جهرمي در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره گفته مسوولان سازمان حج و زيارت مبني بر اينكه سازمان هواپيمايي هنوز توافق‌هاي جديد خود با عراق را رسما اعلام نكرده است، تصريح كرد: سازمان وظيفه خود را كه ايجاد هماهنگي و برقراري ارتباط هوايي با كشورهاست انجام داده و نتيجه اين هماهنگي به سازمان حج و زيارت و شركت‌هاي هواپيمايي ايران‌اير و ماهان اعلام شده است.

وي اظهار كرد: هماهنگي‌هاي بعدي براي برقراري پروازهاي ايران و عراق برعهده سازمان حج و زيارت و شركت‌هاي هواپيمايي مربوطه است.

جهرمي با بيان اينكه هم‌اينك مشكلي براي برقراري مجدد پروازهاي ايران و عراق نيست، اظهار كرد: ثبت‌نام از زائران و برنامه زمان‌بندي و پروازي توسط سازمان حج و زيارت بايد صورت گيرد و اين سازمان بايد با شركت‌هاي هواپيمايي براي پروازهاي چارتري هماهنگي‌هاي لازم را انجام دهد.

معاون سازمان هواپيمايي كشوري خاطرنشان كرد: اگر مشكلي در ايجاد ارتباط هوايي باشد سازمان برطرف خواهد كرد.

چند روز اخير حسين اكبري - معاون عتبات عاليات عراق و سوريه سازمان حج و زيارت در گفت‌وگو با ايسنا اظهارر كرده بود: سازمان هواپيمايي كشوري تاكنون هيچ برنامه‌ جديدي از پروازهاي ايران و عراق به اين سازمان نداده و توافق‌هاي خود را با طرف عارقي رسما اعلام نكرده است.

وي همچنين بيان داشته بود: همواره با عراقي‌ها ارتباط داريم و مشكلات موجود را عنوان مي‌كنيم اما تاكنون درباره تغيير وضعيت پروازها نسبت به گذشته توافق جديدي با آنها امضا نشده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha