• جمعه / ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ / ۲۰:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8803-12506

/تجلي عزت و وحدت ملي/ رييس دفتر مقام معظم رهبري: نه تنشي در كار است و نه مشكل امنيتي فكر مي‌كنم در اين انتخابات تمديد، تمديد و باز هم تمديد داشته باشيم

/تجلي عزت و وحدت ملي/
رييس دفتر مقام معظم رهبري:
 نه تنشي در كار است و نه مشكل امنيتي
فكر مي‌كنم در اين انتخابات تمديد، تمديد و باز هم تمديد داشته باشيم

رييس دفتر مقام معظم رهبري پس از بازديد از ستاد انتخابات و گفت‌وگو با مسوولان ستاد، در ميان خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) حجت‌الاسلام والمسلمين محمد محمدي گلپايگاني در ارزيابي از فرآيند برگزاري انتخابات دهم رياست‌جمهوري افزود: بسيار خوب بود. در مقايسه با دوره‌هاي پيش كه هر دوره شركت مي‌كردم، براي اين‌كه دوستان را اين‌جا ببينم و خدا قوتي گفته باشم، هر سال مي‌آمدم، اما امسال فرق مي‌كند. از خبرهايي كه دريافت كردم مشاركت بالايي از مردم شاهد بوده‌ايم. گزارش‌هايي از نقاط مختلف كشور مي‌رسد كه همگي حاكي از مشاركت گسترده در انتخابات است.

وي افزود: جناب آقاي دانشجو كه واقعا زحمت مي‌كشد نيز در اين مساله فعال بوده است. همه جا سطح مشاركت فوق‌العاده است و نسبت به دوره‌هاي قبل حضور بسيار بيشتري داشته‌ايم. مردم با عشق و علاقه به پاي صندوق‌هاي راي مي‌روند.

رييس دفتر مقام معظم رهبري افزود: قطعا فرمايشات مقام معظم رهبري در اين زمينه بسيار موثر بوده است و اين‌گونه كه من احساس مي‌كنم فكر مي‌كنم در اين انتخابات تمديد، تمديد و باز هم تمديد داشته باشيم؛ چرا كه بسياري از مردم از خانه‌هايشان بيرون مي‌آيند و به پاي صندوق‌هاي راي مي‌روند.

وي با بيان اين‌كه اين انتخابات دوره‌ي تاريخي و سرنوشت‌ساز براي كشور ماست، افزود: كساني كه شرايط راي دادن را دارند و مي‌توانند راي دهند از اين فرصت استفاده‌ي لازم را بكنند و در سرنوشت خود، كشور و آينده‌شان شركت داشته باشند. مسائل جاري انتخابات هم به نحو مطلوب پيش مي‌رود.

گلپايگاني گفت: اين‌گونه كه متوجه شده‌ام نه تنشي در كار است و نه مشكل امنيتي. حتي در مورد مرزها و نقاط دورافتاده نيز سوال كردم كه گفتند با كمال آرامش مشغول برگزاري انتخابات هستند و تا كنون هيچ حادثه‌اي كه نگران‌كننده باشد اتفاق نيفتاده است. اميدواريم ان‌شاءالله به همين روند انتخابات ادامه پيدا كند و ما شاهد برگزاري انتخابات خوب و سالم باشيم كه سند افتخاري است در دنيا براي كشور ما، كه بعد از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامي و در نظام مقدس جمهوري اسلامي، سطح توجه و شركت مردم در كار انتخابات، سطح بسيار عالي و بالايي است.

گلپايگاني در پاسخ به اين پرسش كه ارزيابي مقام معظم رهبري و حال و هواي ايشان در اين انتخابات چگونه است؟ گفت: ايشان صبح امروز سخنان مبسوطي ايراد فرمودند و مردم را به شركت در انتخابات دعوت كردند و بحمدالله از نشاط خوبي هم برخوردارند.

در ادامه خبرنگاري پرسيد برخي شبهه‌هايي را در مورد سلامت انتخابات مطرح مي‌كنند، ارزيابي شما چيست؟ گلپايگاني پاسخ داد: اصلا اين‌طور نيست.

وي در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به سطح مشاركت گسترده‌ي مردم در بعضي از شعب گزارشهايي در مورد كمبود تعرفه ارسال شده است، آيا شما در مورد اين موضوع گزارشي داشتيد؟ نيز گفت: بله، وقتي سطح شركت مردم در انتخابات زياد باشد طبيعي است كه تعرفه‌ها كم بيايد. البته آقايان تدارك ديده‌اند كه ان‌شاءالله هر كسي بخواهد در انتخابات شركت كند تعرفه به دستش برسد.

گلپايگاني در پايان در پاسخ به اين پرسش كه شايعاتي درباره صدور حكمي از جانب مقام معظم رهبري براي آقاي ناطق نوري در انتخابات مطرح شده است، گفت: اصلا چنين چيزي نيست، نخير.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha