• یکشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۸۷ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8712-10147

با شناسايي يك كارگاه تهيه و توليد مواد محترقه در پايتخت؛ 30هزار عدد مواد محترقه كشف و ضبط شد 8تن در اين رابطه دستگير شدند

يك كارگاه تهيه و توليد مواد محترقه امروز در پايتخت توسط ماموران پليس كشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اساس اعلام گزارشي به مركز فوريت‌هاي پليسي «110» مبني بر اين كه افرادي در يك كارگاه واقع در پايانه اتوبوسراني بزرگراه رسالت اقدام به توليد و تهيه مواد محترقه مي‌كنند، ماموران پليس براي رسيدگي به اين موضوع ساعاتي پيش به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ احمدي ـ رييس مركز اطلاع‌رساني پليس تهران بزرگ ـ‌ درباره جزييات اين خبر به خبرنگار «حوادث» ايسنا، گفت: ماموران پايگاه چهارم امنيت پليس تهران بزرگ پس از حضور در محل و پي بردن به صحت گزارش دريافتي، كارگاه توليد و تهيه مواد محترقه را كشف كردند.

وي افزود: در اين رابطه سه مرد به نام‌هاي «حميدرضا» 44 ساله، «منصور» 42 ساله و «فرهاد» 30 ساله و پنج زن كه سه تن از آن‌ها از طريق روزنامه‌ براي كار در اين كارگاه فعاليت مي‌كردند،‌ دستگير شدند.

سرهنگ احمدي با اشاره به اين كه كارگاه مذكور نزديك به يك ماه بود كه به توليد مواد محترقه مشغول بوده است، افزود: افراد دستگير شده قصد داشتند، مواد محترقه را در منطقه مولوي فروش برسانند.

به گفته وي، ماموران پليس در اين عمليات موفق به كشف 30 هزار عدد مواد محترقه شدند.

رييس مركز اطلاع‌رساني پليس تهران بزرگ در پايان تصريح كرد: افراد دستگير شده ادعا مي‌كنند كه مواد محترقه توليد شده در اين كارگاه بي‌خطر هستند، اما اين ادعا صحت ندارد و رسيدگي به اين موضوع در حال بررسي پليس است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha