• سه‌شنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۸۷ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8711-01189.88005

دستگيري سردفتر متخلف در مهرشهر كرج

سردفتر متخلفي كه قصد انتقال سند زمين در منطقه مهرشهر كرج را داشت، توسط ماموران پليس دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، ماموران پليس با دريافت گزارشي مبني براينكه افرادي ناشناس با غصب زميني در مهرشهر كرج، قصد فروش آن با اسناد جعلي را دارند، براي رسيدگي به موضوع در قالب يك گروه متشكل از ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري وارد عمل شدند.

سرهنگ اسماعيل هادئي، رييس پليس آگاهي استان تهران درباره جزييات اين خبر با اشاره به اينكه ماموران با انجام تحقيقات از همسايگان ملك، متوجه شدند صاحب اصلي ملك در يكي از كشورهاي خارجي اقامت دارد و سند مالكيت نزد بستگان او در ايران است، گفت: پليس با شناسايي بستگان مالك از آن‌ها خواست به همراه اصل سند در اداره آگاهي حضور يابند.

سرهنگ هادئي ادامه داد: كارآگاهان پليس در ادامه پيگيري‌ها با مشاهده اصل سند مالكيت ملك، با استعلام از اداره ثبت اسناد و املاك كرج متوجه شدند، فردي طي نامه‌اي از يكي از دفترخانه‌هاي شهرستان رباط كريم با استعلام اين ملك از اداره ثبت، قصد اقدامات انتقال سند را به نام غير داشته است.

وي تصريح كرد: بنا بر بررسي‌هاي پليس، مشخص شد علي‌رغم اين‌كه در شماره ورق مالكيت سندي كه در رابطه با ملك موردنظر از اداره ثبت اسناد كرج استعلام شده بود، رقم اضافي وجود داشته است در نتيجه جعلي بودن سند محرز شد و اين درحالي بود كه دفترخانه شهرستان رباط كريم با استعلام آن و دريافت پاسخ، قصد انتقال سند را به نام غير داشته است.

رييس پليس آگاهي استان تهران با اشاره به اينكه با مشخص شدن تخلف دفترخانه، بلافاصله ماموران با هماهنگي مراجع قضايي و اخذ نيابت به شهرستان رباط كريم اعزام شدند، گفت: پليس با كشف كپي سند جعلي از دفترخانه، سردفتر را دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به اداره پليس آگاهي استان تهران منتقل كرد.

به گفته سرهنگ هادئي، متهم دستگير شده در بازجوئي‌هاي كارآگاهان اعتراف كرد كه با دريافت 20 ميليون ريال از افرادي اقدام به استعلام اين سند جعلي كرده است.

رييس پليس آگاهي استان تهران اظهار كرد: متهم دستگير شده با تشكيل پرونده به دادسرا معرفي شد و در حال حاضر با قرار وثيقه 500 ميليون ريالي در اختيار پليس بوده و تحقيقات جهت شناسايي و دستگيري ديگر متهمان همچنان ادامه دارد .

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha