• دوشنبه / ۲۴ دی ۱۳۸۶ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8610-12842

آدم‌ربايي مسلحانه در بلوار «رستاخيز» كرج با آزادسازي گروگان توسط پليس پايان يافت

پليس استان تهران در اقدامي بموقع، موفق به دستگيري سه آدم‌ربا و آزادي گروگان شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا سرهنگ احمدي در خصوص اين حادثه اعلام كرد: مقارن ساعت 16 روز يكشنبه، بيست و سوم دي ماه سال جاري، شاهدان وقوع يك آدم‌ربايي در بلوار رستاخيز رجايي‌شهر كرج، طي تماسي موضوع را به مركز فوريتهاي پليسي «110» اعلام كرده و بدين ترتيب پليس در جريان وقوع يك فقره آدم‌ربايي مسلحانه از سوي سه سرنشين يك دستگاه پژو 206 قرار گرفت.

بر اين اساس، بلافاصله اكيپي از ماموران پليس جهت بررسي موضوع عازم محل حادثه شدند و با تحقيقات اوليه پي بردند كه مرد جواني از سوي آدم‌ربايان ربوده شده است.

از اين رو، با آغاز اقدامات پليسي و اجراي طرح «مهار» ، ماموران موفق شدند خودرو 206 را در ابتداي خيابان پنجم بلوار رستاخيز شناسايي كرده و با تعقيب و گريز، آن را متوقف كنند و بدين ترتيب دو تن از متهمان مسلح به هويت «ح» 27 ساله و «م» 29 ساله را دستگير كنند.

به گزارش ايسنا در جريان اين عمليات پليسي، سرانجام فرد ربوده شده به هويت «م» 25 ساله با اقدام بموقع پليس، آزاد اما در همين حين راننده خودرو موفق به فرار با خودرو ‌شد.

بدين ترتيب، تعقيب و گريز ادامه يافت و متهم متواري، سلاحها را در تاريكي از خودرو به بيرون پرتاب كرد و با بالا بردن سرعت خودرو، قصد متواري شدن داشت كه سرانجام پليس با تيراندازي هوايي، اين متهم به هويت «س» 28 ساله را دستگير كرد.

بر اساس تحقيقات پليس، «حامد» يكي از متهمان پرونده، چند روز پيش از دستگيري، به اتهام آدم‌ربايي، موادمخدر و به همراه داشتن اموال مسروقه در زندان بوده و به تازگي آزاد شده است.

پليس اعلام كرد: هنوز انگيزه‌ متهمان از آدم‌ربايي مشخص نيست و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha