• یکشنبه / ۴ آذر ۱۳۸۶ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: اجتماعی 1
  • کد خبر: 8609-01369

/ايسنا،هشت سال حضور/ استاندار تهران: نقدهاي ايسنا توام باانصاف بوده است ايسنا در مواضع خود جانب اخلاق را رعايت كرده است

/ايسنا،هشت سال حضور/
استاندار تهران:
نقدهاي ايسنا توام باانصاف بوده است
ايسنا در مواضع خود جانب اخلاق را رعايت كرده است

استاندار تهران گفت: انتقادهاي خبرگزاري دانشجويان ايران در اخبار و گزارش‌هاي خود، توام باانصاف بوده است و اگر همين رويه را ادامه دهد، تاثيرگذاري بيشتري براي استان و كشور خواهد داشت.

دكتر كامران دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: ايسنا از خبرگزاري‌هاست كه در اكثر موارد و در سال‌هاي فعاليت و مواضع اتخاذي خود، موارد اخلاقي را رعايت كرده است.

وي با اشاره به ضرورت توجه به اخلاق در كار رسانه‌ها، تصريح كرد: با توجه به اين كه ديدگاه من هم رعايت همين اخلاق در اطلاع‌رساني بوده و ايسنا هم اين توجه را داشته است، به نظر مي‌رسد، همكاري خوبي بين استانداري تهران و خبرگزاري دانشجويان ايران و در عين حال پوشش برنامه‌هاي ملي را شاهد بوده‌ايم.

دانشجو با تاكيد بر عملكرد مطلوب ايسنا نسبت به رسانه‌هاي ديگر، تصريح كرد: خوب عمل كردن ايسنا، به معناي نقد نكردن آن از دستگاه‌ها نيست، در حالي كه ايسنا انتقادات زيادي به عملكرد استانداري و ساير دستگاه‌ها داشته است، اما اين نقدها توام با انصاف بوده است.

استاندار تهران ‌خاطر نشان كرد: ايسنا تفاوت بين نقد و تخريب را بسيار خوب مي‌داند و نقد را در اخبار و گزارش‌هاي خود مدنظر قرار داده است و اگر در همين مسير حركت كند، مي‌تواند در مجموعه كشور و استان بيش از اين مفيد و موثر باشد.

وي با اشاره به حضور موثر و مطلوب ايسنا در جريان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، خبرگان و انتخابات دوره‌اي مجلس شوراي اسلامي، گفت: انتخابات مي‌تواند، باعث اقتدار و عزت و سربلندي شود و يك ركن اصلي در اين هدف بزرگ، اطلاع‌رساني دقيق و صحيح است كه از طريق خبرگزاري‌ها و ساير رسانه‌ها صورت مي‌گيرد.

وي افزود: خبرگزاري‌ها بايد در اطلاع‌رساني، اخلاق اسلامي را رعايت كنند و همين اقدامات خبرگزاري‌ها و به خصوص ايسنا در اتحاد ملي و عزت و سربلندي كشور موثر بوده است.

دانشجو اظهار كرد: اهميت همكاري رسانه‌ها در اين اقتدار و سربلندي و اتحاد ملي در سياست خارجي و عرصه ديپلماسي بيشتر تاثيرگذار بوده است و ايسنا نيز در اين عرصه تلاشي چشمگير داشته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha