• شنبه / ۳ آذر ۱۳۸۶ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 8609-00819

*ايسنا ـ 8 سال حضور* رييس سازمان دامپزشكي: ايسنا بسياري از خلأهاي اطلاعاتي مورد نياز مردم را پوشش داده است

*ايسنا ـ 8 سال حضور*
رييس سازمان دامپزشكي:
ايسنا بسياري از خلأهاي اطلاعاتي مورد نياز مردم را پوشش داده است

رييس سازمان دامپزشكي كشور تصريح كرد: كاربرد حجم بالاي اخبار مطبوعات از خبرگزاري ايسنا، نشانگر پويايي و موفقيت اين خبرگزاري است.

دكتر مجتبي نوروزي در آستانه 16 آذر و پايان هشتمين سال فعاليت ايسنا در گفت‌وگو با خبرنگار دامپروري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: شاكله ايسنا به دليل اينكه از بافت جوان و دانشجويي تشكيل شده پويايي هميشگي در آن مشهود است و جوان بودن بافت ايسنا باعث شده هميشه اخبار به روز داشته باشد كه اين امر يكي از دلايل موفقيت اين خبرگزاري است و آن را به عنوان يكي از خبرگزاري‌هايي كه بيشترين اخبار و اطلاعات آن مورد استفاده واقع مي‌شود، مطرح كرده است.

وي با بيان اينكه تاكنون برخورد نيروهاي ايسنا بسيار منطقي و مناسب بوده است، افزود: بايد از اطلاع رساني به‌موقع و مفيد اين خبرگزاري قدرداني كرد و اين امر نه به عنوان مبالغه، بلكه به عنوان تكليف و وظيفه بايد مطرح شود.

رييس سازمان دامپزشكي اظهار كرد: وظيفه ماست كه به اين قشر جوان و فعال كمك كنيم تا رسالت اطلاع رساني موثر خود را ادامه دهند.

دكتر نوروزي با اشاره به وضعيت منطقه‌يي كشور و اينكه همواره اطلاع‌رساني به خاص و عامه مردم در تصميم‌گيري‌ها نقش موثري دارد، تصريح كرد: در حوزه كاري دامپزشكي بحث آموزش و اطلاع‌رساني به مردم از نظر پيشگيري، بهداشتي و سلامت جامعه بسيار حايز اهميت است و اطلاع رساني به موقع مي‌تواند در ايجاد يك فضاي مناسب براي انجام اقدامات سلامت و بهداشت مردم بسيار موثر باشد كه خبرگزاري دانشجويان ايران ( ايسنا) تاكنون در اين زمينه بسيار موثر و به موقع عمل كرده و نقش بسزايي در اطلاع رساني فعاليت دامپزشكي داشته است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه امروزه عصر اطلاعات و ارتباطات است، ايسنا بسياري از خلأهاي اطلاعاتي مورد نياز مردم در موضوعات و زمينه‌هاي مختلف كشور را پوشش داده است و با توجه به وضعيت موجود و ادامه اين روند آينده‌اي بسيار روشن در جهت اطلاع رساني واقعي و منطقي اين رسانه در پيش خواهد بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha