• جمعه / ۱۶ شهریور ۱۳۸۶ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8606-08223

با لو رفتن محل فعاليت جاعلان حرفه‌اي؛ متهمان به جعل انواع اسناد و مدارك دولتي در نازي‌آباد دستگير شدند

با لو رفتن محل فعاليت جاعلان حرفه‌اي؛
متهمان به جعل انواع اسناد و مدارك دولتي در نازي‌آباد دستگير شدند

متهماني كه يك منزل مسكوني در «نازي‌آباد» را به محلي براي جعل اسناد و مدارك دولتي تبديل كرده بودند، با گزارش اهالي محل و مراقبت پليس دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، از اوايل شهريور ماه سال جاري،‌ اهالي نازي‌آباد به طور مكرر به كلانتري 130 مراجعه كرده و ماموران را از رفت و آمد مشكوك چند جوان در منزلي در همان اطراف با خبر كردند.

در اين گزارش مردمي آمده بود كه افرادي به نامهاي «اكبر» ، «داوود» و «ابوالفضل» در تهيه و جعل اسناد و مدارك دولتي فعاليت مي‌كنند و به دنبال اين اطلاع، پليس نيز براي بررسي و اطمينان از صحت گزارش دريافتي وارد عمل شد و با تشكيل اكيپي به موقعيت مورد نظر رفت تا تحقيقات اوليه را آغاز كند.

در اولين شاخه از بررسي‌ها، ماموران متوجه فعاليت مجرمانه ساكنان اين منزل مسكوني شدند، از اين رو براي دستگيري متهمان پس از هماهنگي با مقام قضايي و اطمينان از حضور آنها در منزل در اقدامي غافلگيرانه وارد خانه شده و هر سه متهم را دستگير كردند.

در بازرسي از منزل متهمان، مقاديري اسناد و مدارك جعلي شامل تعدادي كارت پايان خدمت، گواهينامه، گواهي تحصيلي، دفترچه خدمات درماني، كارت خودرو، شناسنامه، پروانه كسب و تعدادي از اوراق مربوط به سازمانها و همچنين چند مهر مربوط به دانشگاه‌ها و مشاور املاك به دست آمد.

بر اين اساس متهمان به همراه اقلام كشف شده براي ادامه تحقيقات به كلانتري 130 «نازي‌آباد» منتقل شدند.

سرهنگ مهدي احمدي، رييس اداره ارتباط رسانه‌اي نيروي انتظامي با اعلام اين خبر به ايسنا، گفت: متهمان دستگير شده بين 20 تا 25 سال سن دارند و استعلام سوابق آنها در دست بررسي است.

وي افزود: ادامه تحقيقات براي كامل‌تر شدن پرونده اين سه متهم در دستور كار ماموران قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha